Home » Kerana Vivix Hidup Ziela Berubah. Nasib Baik Jumpa Vivix Shaklee

Kerana Vivix Hidup Ziela Berubah. Nasib Baik Jumpa Vivix Shaklee

Tonton Pengalaman Ziela Dengan Vivix

Peristiwa berlaku semasa Ziela berkemas nak pindah rumah dari Terengganu ke Kuala Lumpur. Ziela buka sebuah almari lama. Tiba-tiba sebiji bola boling 14 pound jatuh atas kaki Ziela. Sakitnya Allah saja yang tahu.

Ibu jari kaki Ziela terus bengkak. Besar telur ayam.

“Habislah kaki aku, mesti patah ni”. Kebetulan dalam peti ada Vivix. Setahu Ziela Vivix boleh baiki sel.

Malam tu sakit sangat tak boleh tidur. Sentuh kain pun sakit sangat.

Ziela pun panggil suami ambil Vivix. Cepat-cepat Ziela minum setengah botol.

Ajaibnya, lusa Ziela boleh sambung kerja pindah rumah. Kaki dah tak sakit sangat.

Cepat sangat sembuh.

Ziela nak muka bersih dan bebas masalah bila berhadapan dengan orang.

9 Perubahan Selepas Cuba Vivix

1) Jeragat/ Jerawat/ Parut & Kulit Sensitif

Ziela ada banyak masalah kulit muka. Masa remaja, Ziela guna produk kecantikan yang beracun. 

Maklumlah masatu muda. Semua nak cepat. Terpengeruh! Kulit Ziela jadi merah dan sensitif.

Ada banyak jerawat pasir. Muka jadi pedih bila kena cahaya matahari. Sampai Ziela fobia dengan produk-produk di farmasi dan toko jamu. Pada Ziela semua produk kecantikan sama je, ada racun.

Satu lagi,  Ziela ada keturunan jeragat. Mak Ziela muda-muda lagi dah ada jeragat. Maksudnya Ziela pun ikut sama.

Tapi lepas amal Vivix, kulit Ziela jadi kuat. Kulit luar recover balik. 

Bila kena matahari dah tak pedih. Paling seronok bila jeragat Ziela dah hilang. 

shaklee vivix
Kulit Ziela tanpa make up. Tak ada jerawat, parut dan jeragat.

2) Ekzema, Alergik & Resdung

Masa  kecil, Ziela ada masalah lelah yang teruk. Jadi memang banyak makan ubat. 

Ziela agak itu salah satu punca Ziela ada masalah kulit yang kronik. Pantang makan budu, belacan, seafood atau tak semena-mena badan jadi gatal.

Sampai pukul 3 pagi suami bawa ke wad kecemasan cucuk ubat sebab tak tahan gatal.

Tapi lepas Ziela amal Vivix, masalah ekzema dan alergik hilang. Nak kena setahun sekali pun susah. Vivix memang berkesan.

testimoni vivix
Nikmatnya hidup tanpa ekzema & alergik.

3) Tenaga Sebagai Ibu dan Peniaga

Ziela ada 5 orang anak. Penatnya Allah saja yang tahu. Tak cukup dengan tu Ziela pun berniaga full-time. 

Bayangkan tiap-tiap hari jadual Ziela padat dan memenatkan. Makan pun kadang-kadang tak sempat.

Nasib baik ada Vivix. Vivix bagi tubuh Ziela banyak tenaga nak buat semua kerja ni.

shaklee vivix
Anugerah 'Top Seller' Vivix Malaysia

4) Imun

Dulu dalam sebulan sampai 4 -5 kali kena selsema dan sakit kepala.

 Bayangkan nak uruskan anak dalam keadaan diri sendiri tak sihat. Memang seksa.

Terima kasih Vivix!

pengedar vivix shaklee
Sarat 9 bulan mengandung masih cergas buat program bisnes. Terima kasih Vivix!

5) Hamil/ Pantang/ Menyusu

Anak Ziela jarak tak sampai 2 tahun sorang. Dari anak pertama sampai anak nombor 5. Sampai doktor tanya nak merancang ke tak.

Masa hamil anak pertama dan kedua Ziela kena darah rendah, ekzema, kulit pecah, muka kusam, gula naik, berat badan naik banyak dan kejang kaki. Bila pantang, lambat sembuh.

Lepas Ziela amal Vivix, Ziela boleh hamil tapi tubuh cergas.

Berat badan baik, masalah ekzema jarang sangat datang dan bertenaga sepanjang hari.

Pantang cepat sembuh. Seminggu dah rasa segar dan boleh buat aktiviti dah. Luka bersalin cepat sembuh.

Masa menyusu pun sama. Susu jadi banyak dan pekat. Anak Ziela cepat kenyang.

Anak ke-5 masih menyusu hampir 3 tahun.

6) Stress

Dulu Ziela cepat marah sebab selalu letih dan tak sihat. Alhamdulillah dengan Vivix rasa hidup ni lebih relax.

7) Anemia

Masalah darah rendah Ziela dah lama. Hb Ziela biasanya 8. Masa mengandung memang bahaya.

Rasa takut duduk rumah sorang-sorang. Takut pengsan.

Masa tu Ziela cuba macam-macam jenama produk dari klinik. Tapi tak jadi.

Tapi bila konsisten guna Vivix, HB Ziela stabil. HB naik ke 13.4.

kelebihan vivix
Hidup Ziela aktif menguruskan rumah, anak-anak dan kumpulan bisnes yang besar.

8) Body Age

Tubuh kita ada usia mengikut tarikh lahir dan usia mengikut tahap kesihatan.

Kebanyakan orang body age nya jauh lebih tua dari usia. Sebelum Ziela amal Vivix, body age Ziela hampir 50 tahun.

Sebab tubuh kurang sihat.

Tapi lepas amal Vivix, body age Ziela muda sikit atau sama dengan umur sebenar Ziela. Maksudnya tubuh kita sihat dan muda.

9) Kolesterol

Ziela kurus tak semestinya kolesterol Ziela rendah. Hakikatnya bila check, kolesterol Ziela tinggi.

Sebab Ziela suka dan craving makan manis. Ziela suka kueh, durian dan kek. Lepas amal Vivix, kolesterol Ziela kembali normal.

shaklee vivix

Funsi Vivix

Hanya dengan Vivix, semua masalah Ziela selesai.

Bagus sangat ke Vivix ni ? Macam mana sampai boleh selesai banyak masalah ?

Ok.. Ziela terangkan.

Ada 4 cara Vivix baiki tubuh kita.

1. Baiki Sel Tahap DNA

Lepas minum, Vivix akan cari sel-sel yang rosak termasuk sel DNA.

Sel DNA ibarat programming dari ayah/ mak kita yang akan cuba untuk mewarisi sakit yang sama.

Contohnya ibu bapa kita ada kencing manis, sakit jantung, lelah, jerawat, jerawat dan pelbagai masalah lagi. Tubuh kita pun akan ikut dapat.

Sel DNA dan sel lain juga rosak sebab permakanan dan gaya hidup kurang sihat.

Jadi Vivix akan baiki sel-sel ni. Sebab tahap baikpulih sel Vivix berkali ganda lebih tinggi dari vitamin C dan vitamin E.

2. Melindungi Sel Dari Kembali Rosak

Vivix akan menjaga kesihatan sel. Sel rosak ialah punca masalah kesihatan dan kecantikan.

Selain dari itu Vivix juga sejenis antioksidan yang membantu meningkatkan tahap imun tubuh.

3. Beri Tenaga

Vivix akan tambah kilang tenaga dalam setiap sel kita. Namanya Mitokondria.

Fungsinya untuk bekalkan tenaga. Anda boleh ada lebih tenaga dengan Vivix.

4. Kurangkan Pengumpulan Sel Rosak

Setiap hari tubuh kita akan hasilkan AGE protein. Ini protin rosak yang jadi penyebab kepada masalah kesihatan dan kecantikan yang kita ada sekarang.

Ditambah dengan permakanan bergoreng dan bertoksik.

Fungsi Vivix ialah mengurangkan pengumpulan protin ini.

vivix shaklee
Tanya apa saja tentang Vivix. Ziela jawab.

Soal Jawab Vivix

Berapa Harga Vivix ?

Ziela cuba bagi harga termurah tapi Ziela perlu tahu apa masalah sebenar anda sekarang. Lepastu Ziela akan cadangkan dan ajar cara pengambilan yang terbaik.

Vivix Tahan Berapa Lama ?

Kegunaan 30 hingga 45 hari.

Ada Jaminan Masalah Saya Boleh Selesai ?

Ziela dah amal sejak 2014 dan Ziela dah bantu ramai pelanggan dengan Vivix. 

Kesan seawal 10 hingga 30 hari bergantung pada tahap konik masalah anda.

Ada Kesan Sampingan Negatif ?

Tiada. 

Vivix diperbuat dari beberapa buah seperti beri Musqadin yang berkualiti tinggi dan selamat. Ini ialah minuman kesihatan yang menyihatkan.

Adakah Vivix Halal ?

Bahan Vivix adalah 100% tumbuhan. Sijil Halal juga diiktiraf oleh pijak Jakim.

Tempah vivix

Klik burang dibawah untuk WhatsApp Ziela.