Home » Resepi

Resepi

roti manis siap dibakar

Resepi Roti Manis

Untuk mendapatkan roti yang gebu macam ni, saya banyak tengok video, macam mana, teknik orang menguli roti. Yang paling mahal ialah teknik nya, resepi semua sama je sebenarnya kan .

Homemade Coklat Cupcake Resepi Senang

Hari ini saya nak kongsi kan Homemade Resepi saya iaitu Coklat Cupcake. Homemade Coklat Cupcake favourite saya dan anak-anak. Sebelum ini, kalau rasa nak makan saya order. Sekarang sejak ada oven baru. Hari-hari nak baking. Semua Homemade, tak nak order-order dah.

BBQ Ayam Terang Bulan

Anda nak cuba ayam BBQ perapan yang berbeza ? Setakat ini resepi ni tak pernah kecewa dengan pujian 🙂 Namanya sempena saya buat resepi ni masa tengah malam bulan terang 🙂 Di bawah ni, saya sediakan resepi perapan ayam cara saya. Bahan Perapan untuk Seekor… Read More »BBQ Ayam Terang Bulan