Home » Archives for December 2015

December 2015

pencuci wajah jerawat

Pencuci Muka Jerawat Terbaik Di Malaysia – Mesti Cuba !

Pening nak pilih pencuci muka yang sesuai untuk kulit jerawat, berminyak dan sensitif. Sebelum ni tiap- tiap bulan saya tukar pencuci muka. Hampir semua jenama yang kat tv tu saya dah cuba. Tapi jerawat tetap timbul. Kadang- kadang tu lepas cuci rasa kering sangat. Saya tahu itu tak bagus, tak sebab dah tak ada pilihan, guna juga.

cara atasi anak mengamuk

8 Tips Elak Anak Mengamuk Di Shopping Complex

Saya pasti 10 dari 10 ibubapa pernah hadapi keadaan anak mengamuk di pusat membeli belah. Masa kat rumah elok je. Dalam kereta pun sopan lagi. Tapi bila masuk shopping complex, mula la mereka beraksi. Kita jadi buntu bila mereka meragam di depan orang ramai. Ikuti tips ini.

shampoo rambut gugur

Hair Loss Pack |Cara Terkini Atasi Rambut Gugur

Rambut selalu gugur terutama selepas bersalin. Atasinya dengan dua vitamin dan satu shampoo yang sangat berkesan. Atasi rambut gugur anda dengan produk semulajadi dan selamat. Jadi lepas ni dah tak perlu pening dengan masalah rambut gugur.

ejen shaklee kuala kangsar

Pengedar Shaklee Kuala Kangsar |Nas Ibrahim

Nas Ibrahim, Pengedar Shaklee Kuala Kangsar yang bertindak sebagai perunding kesihatan dan kecantikan di sekitar kawasan Kuala Kangsar, Salak, Manong, Padang Rengas, Kati, Bandar Sg Siput & Bandar Taiping. Hubungi untuk pertanyaan dan tempahan.