set jeragat shaklee

Vivix Shaklee Malaysia : 4 Fungsi Luar Biasa Untuk Kulit Dan Tubuh

Sebelum saya cerita tentang kisah peribadi saya dengan Vivix Shaklee, saya nak kongsi apakah persoalan- persoalan yang akan terjawab dalam artikal ni.

  1. Apa fungsi sebenar Vivix Shaklee ?
  2. Apa yang anda akan dapat selepas melabur dengan Vivix Shaklee ?
  3. Betul ke Vivix Shaklee sangat hebat seperti yang diceritakan ?
  4. Bukti Vivix Shaklee berkesan ?

kelebihan vivix shaklee untuk kulit

Pada awal 2013, saya diperkenalkan dengan  Vivix Shaklee. Salah satu dari 25 jenis produk vitamin dari Shaklee Malaysia.

Pada masa tu jumlah jualan Vivix di Amerika dan Eropah dah lebih dari 1,000,000 botol tau.

Kononnya kalau minum Vivix boleh muda 25 tahun dari usia sebenar.

Masa tu saya masih tak cuba lagi Vivix. Sebab harganya agak tinggi kalau dibanding dengan vitamin Shaklee yang lain.

Nak jual Vivix pun rasa kurang yakin sebab saya sendiri belum cuba.

Tapi saya tak lepaskan peluang untuk cuba Vivix pada Ogos tahun yang sama.

Sebabnya ada promosi dari Shaklee. Ni yang istimewa bila jadi ahli Shaklee. Boleh dapat produk premium dengan harga diskaun.

review vivix shaklee

Masa tu saya baru lepas bersalin anak ke-3. Memang dah niat nak cuba Vivix masa mengandung lagi.

Al-kisahnya sebab saya jumpa salah seorang pengguna Vivix tegarni.

Kulitnya masyaAllah cantik sangat. Alah ! Naluri perempuan mestilah nak cantikkan.

Dahla tubuh kita banyak rosak lepas bersalin. Jadi saya nak la vitamin yang paling hebat.

Lepas ambil Vivix saya perasan tubuh recover lebih cepat. Saya boleh rasa berpantang anak ke-3 lebih kuat. Kulit cepat cantik. Tak macam anak sulong dan yang ke-2.

Jadi, saya akan ceritakan 4 fungsi penting Vivix Shaklee berdasarkan rujukan berikut:

  • Apa yang saya rasa sendiri sejak mengamalkan Vivix.
  • Testimoni dari kawan- kawan yang mengambil Vivix.
  • Pembacaan saya tentang kehebatan anggur Muscadine dalam Vivix.

 

1.  Vivix Shaklee Melindung & Baiki Kerosakan DNA

vivix shaklee malaysia

DNA ialah asas pada fungsi tubuh kita. Dan DNA kita boleh rosak disebabkan oleh bermacam- macam punca.

Contohnya kesan radiasi dari sinar UV boleh merosakkan bentuk dan memecahkan DNA kita.

Contoh lain pula ialah seperti pencemaran yang ada bahan kimia Carsinogen. Alam sekitar sekarang sangat teruk dan boleh merosakkan DNA.

Kesan kroniknya, kita boleh dapat kanser usus, payudara dan prostat.

Sebenarnya kan, DNA ni kita boleh anggap sebagai otak pada sel. Setiap DNA ada program yang akan dituruti oleh sel. Sebab itulah kita warisi penyakit keturunan seperti kencing manis dan kanser.

Jadi, unsur antioksidan yang berkualiti tinggi dalam Vivix Shaklee mampu menghalang dan memperbaiki kerosakan DNA yan berlaku setiap saat.

Bayangkan bila DNA kita baik, kesihatan tubuh dan kulit kita juga akan baik.

[Rujukan : http://www.cellbiolabs.com/DNA-Damage-Causes-Effects ]

 

2. Vivix Membantu Mengawal Genetic

shaklee vivix malaysia

 

Memandangkan DNA tubuh kita diserang setiap masa.

Jadi, keadaan genetic mestilah dikawal dengan serius. Jika lebih banyak DNA rosak, maka kesihatan sel akan merosot.

Banyaknya sel rosak akan menyebabkan proses penuaan semakin cepat.

Bayangkan berapa banyak asap yang kita sedut setiap hari. Betapa permakanan harian kita sangat tidak sihat.

Terutama makanan yang bergoreng yang protinnya sudah rosak.

Dan digoreng dengan minyak yang dah digunakan berkali- kali. Begitu banyak racun yang masuk.
Jadi kita semakin cepat tua dan tidak sihat.

3. Vivix Tingkatkan Tenaga Sel

shaklee vivix anti aging

Semua organ kita dibina oleh bahan asas iaitu sel- sel.

Dan didalam sel ada sejenis elemen penting yang dipanggil Mitochondria.

Mitochondria berfungsi untuk menghasilkan tenaga sel. Bila Mitochondria gagal untuk menghasilkan tenaga sel dengan baik, tubuh berisiko untuk dapat masalah berikut:

  • Hilang daya kawalan tubuh
  • Otot yang lemah dan sakit
  • Fungsi perut yang tidak normal
  • Tumbesaran terbantut
  • Masalah jantung
  • Masalah hati
  • Penyakit pernafasan
  • Masalah pendengaran dan penglihatan
  • Tahap asid tubuh yang tinggi

Oleh itu, Vivix Shaklee telah diuji secara klinikal dapat membantu meningkatkan pengeluaran tenaga oleh sel.

[Sumber: http://biology.tutorvista.com/animal-and-plant-cells/mitochondria.html]

4. Vivix Menghalang Penimbunan Protin AGE ( Protin Rosak)

review vivix shaklee

 

Protin AGE ialah sejenis protin rosak yang akan menyebabkan sel- sel dalam tubuh kita turut rosak.

Ia seperti buah yang semakin buruk.

Protin AGE ini masuk ke dalam tubuh kita daripada lemak dan protin haiwan.

Selain itu, protin AGE juga didapati dari makanan yang dimasak dengan suhu yang tinggi seperti dibakar dan digoreng.

Malah makanan yang manis atau makanan proses mempunyai  tahap protin AGE yang tinggi.

Jadi, bahan- bahan dalam Vivix Shaklee akan menghalang protin AGE dari berlebihan dalam tubuh kita. Ia menghalang banyak masalah kesihatan terutamanya penuaan dan penyakit kronik.

[Sumber: http://www.todaysdietitian.com/newarchives/030314p10.shtml]

 

Testimoni Pengguna Vivix Shaklee

Sepanjang saya jadi pengguna dan pengedar Vivix Shaklee, permintaan Vivix semakin lama semakin naik.

Ada ramai diantara pelanggan saya yang ‘maintain’ amalkan Vivix setiap bulan.

Mereka sangat gembira dengan kesannya.

vivix shaklee tes
Kak Nas (paling kiri). Saya dua dari kiri.

Saya cerita satu kisah seorang akak dari Kuala Kangsar. Dengan pengambilan Vivix dan vitamin Shaklee, mesin pengimbas kesihatan Karada memberikan umur 26 tahun pada tubuh beliau.

Umur sebenar beliau ialah 48 tahun tau. Kulit masih cantik lagi.Macam orang muda.

12795370_1117098294988776_3170792805663579050_n

Seorang lagi pengguna tegar Vivix Shaklee dari Kuantan, Pn Nurul Aziyana.

Anda boleh lihat betapa kulit beliau menjadi sangat sihat. Kesihatan tubuh juga sangat baik.

Walaupun di usia 33 tahun, mesin Karada memberikan umur 24 kepada tahap kesihatan tubuh beliau.

Selain dari kami, banyak lagi testimoni penggunaan Vivix untuk wajah dan tubuh yang cantik.

 

Tempah Vivix Shaklee

Sekiranya anda berminat dengan produk penjagaan kecantikan dan kesihatan yang premium ini, saya Norfaziela Mohd Noor adalah pakar dalam teknik pengambilan dan penyelesaian masalah kesihatan.

Saya yakin mampu menjadikan anda lebih cantik dan bebas dari masalah kesihatan insyaAllah.

Jadi, untuk menempah, anda boleh :

1) Whatsapp ‘VIVIX’ ke no. 0193949873

Atau

2) Anda boleh terus buat pembelian online menggunakan kad debit atau kredit dengan menekan [butang ini]

Wallahualam.

 

BACA : CARA TERAKHIR HILANGKAN JERAGAT – LEBIH BAIK DARI RAWATAN LASER

Related Post

Comments 3

  1. Nas
    June 27, 2016

    Memang sukar nak gambarkan dengan kata2 kehebatan Vivix. Kesan anti aging terbaik. Bersukur sangat2 dipertemukan dgn Vivix, antioksidan super duper ni.

  2. June 28, 2016

    Setiap hari kita didedahkan dengan pencemaran yang mmpu merosakkan sel2 badan.. Sebab tu ramai kini kelihatan lebih tua dari umo sebenar… Saya baru cuba dan akan konsume.. X snggup tengok kulit mereka yg konsume vivix nampak lebih sihat dan muda.. 😉

  3. June 29, 2016

    bestnya…vivix nie kan ziela..
    saya suka sangat tak sabar tunggu promosi vivix

Leave a Reply

Shares
%d bloggers like this: