vivix shaklee

Vivix® | 5 Sebab Kenapa Anda Mesti Beli Vivix Dari Top Seller ?

Anda MUNGKIN tengah fikir, ” Adakah Vivix ni bagus untuk anda ? ”

Sebab anda dah dengar cerita pasal Vivix. Anda nak pastikan Vivix ni betul-betul berkesan.

Baik, saya bagi jawapan. Tapi ada syarat.

Anda kena tengok video dan habiskan 4 fakta yang saya tulisni. Ok ?

1. Tengok Video Ni Sampai Habis

Video ni saya rakam ‘special’ untuk anda. Jadi janganla skip ya. Kecewa saya.

Dan kalau anda tengok sampai habis, anda boleh skip step 2 sampai 5. Sebab saya dah cerita semua dalam ni.

Klik sekarang ya !

Rekod video ni masa sarat 8 bulan. Gigihnya nak cerita pasal Vivix pada anda.

Saya ada lebih dari 1600 subscribers YouTube dari seluruh Malaysia, Indonesia, Brunei dan Singapura.

Klik untuk ‘subscribe‘ semua video saya tentang Vivix

vivix

2. Vivix Baiki Sel Dan Lindungi Sel

Bayangkan lepas anda amal Vivix sel-sel anda jadi sihat dan muda. Anda kembali cantik dan sihat.

Apa kesan sel rosak pada masalah anda sekarang ?

Sel ialah sekecil-kecil benda dalam tubuh. Sel membentuk tisu. Dari tisu jadi pula organ. Dan organ-organ membentuk sistem tubuh.

Bila satu sel rosak, sel sebelah akan ikut rosak. Makin banyak dan merebak.

Jadi, fungsi Vivix ialah untuk baiki sel-sel anda yang rosak. Sel rosak ni la yang jadi punca pada penyakit atau masalah yang anda ada sekarang.

Lepas baiki, Vivix akan lindungi dari rosak.

vivix shakleeKlik untuk konsultansi masalah anda penerangan Vivix

3. Vivix Terbaik Untuk Kulit (Jauh Lebih Hebat Dari Vitamin E Dan C)

Dr Bruce Daggy, Ph.D bercakap tentang kesan Vivix pada sel

Satu kajian dah dibuat untuk bandingkan kesan ramuan Vivix dengan vitamin E dan C.

Vitamin E dan C memang popular untuk atasi masalah sel rosak.

Tapi Vivix jauh lebih hebat.

Tak percaya ?

Mengikut kajian, resveratrol dalam Vivix ialah 97% lebih menghalang sel rosak berbanding 57% (vitamin E) dan 37% (vitamin C).

Sah Vivix memang terbaik !

4. Vivix Terbaik Untuk Penyakit Kronik

pengedar vivix shaklee

Tersenyum Puan Hapisah dari Selayang yang berjaya atasi masalah darah tinggi dan kolesterol dengan Vivix. Kata beliau sangat risaukan nasib anak-anak bila kesihatan sangat teruk.

Disclaimer: Kandungan dalam laman ini TIDAK bertujuan untuk menggantikan nasihat perubatan doktor anda atau rawatan. Jangan sekali-kali mengabaikan nasihat doktor anda, atau kelewatan dalam mencari rawatan. Kesan produk pada setiap individu adalah berbeza.

Bayangkan anda buat sebiji rumah. Rumah dah siap tapi ada banyak dinding yang lopong. Berlubang-lubang.

Tak lama lepas tu dinding retak. Rumah pun runtuh.

Bayangkan pula itu badan anda. Tubuh anda tak cukup vitamin. Terutamanya antioksidan untuk baiki sel yang rosak.

Dah la kurang makan sayur, buah, makan pula makanan bergoreng.

Jadi, antioksidan yang tinggi dalam Vivix akan cukupkan keperluan tubuh.

Setuju ?

shaklee vivix

Klik untuk tempah Vivix anda sekarang !

5. Selamat 300%

Vivix dibuat dari bahan semulajadi 100%. Tak ada lansung campuran dadah atau bahan kimia.

Dan sebagai komitmen, Shaklee habiskan lebih dari RM 1 bilion untuk pastikan produknya selamat dan berkesan.

Anda pun perlu tahu yang Shaklee ada pusat penyelidikan sendiri. Lengkap dengan lebih dari 50 saintis yang antara terhebat di dunia.

Setiap produk Shaklee diuji bebas daripada 350 bahan merbahaya yang didaftarkan seluruh dunia. Tak ada jenama lain yang berani jamin mereka bebas dari bahan ini.

vivix shaklee

En Amin dari Ampang turun 6 kg selepas amalkan Vivix dalam masa sebulan.

Disclaimer: Kandungan dalam laman ini TIDAK bertujuan untuk menggantikan nasihat perubatan doktor anda atau rawatan. Jangan sekali-kali mengabaikan nasihat doktor anda, atau kelewatan dalam mencari rawatan. Kesan produk pada setiap individu adalah berbeza.

Testimoni Kejayaan Vivix

pengedar vivix shaklee

Puan Aziah dari Damansara yang berpantang dengan Vivix. Dalam masa seminggu beliau sudah cergas. Luka bersalin sembuh dengan cepat. Beliau ambil Vivix sejurus selepas bersalin. 

Disclaimer: Kandungan dalam laman ini TIDAK bertujuan untuk menggantikan nasihat perubatan doktor anda atau rawatan. Jangan sekali-kali mengabaikan nasihat doktor anda, atau kelewatan dalam mencari rawatan. Kesan produk pada setiap individu adalah berbeza.

pengedar vivix shaklee

Puan Nas dari Kuala Kangsar yang bebas masalah jeragat dan jerawat selepas konsistan amalkan Vivix. Body age beliau kini 26 tahun walaupun usia beliau memasuki 49 tahun.

Disclaimer: Kandungan dalam laman ini TIDAK bertujuan untuk menggantikan nasihat perubatan doktor anda atau rawatan. Jangan sekali-kali mengabaikan nasihat doktor anda, atau kelewatan dalam mencari rawatan. Kesan produk pada setiap individu adalah berbeza.

vivix shaklee

Makcik Mas dari Keramat dapatkan Vivix untuk masalah sakit tapak kaki.

Disclaimer: Kandungan dalam laman ini TIDAK bertujuan untuk menggantikan nasihat perubatan doktor anda atau rawatan. Jangan sekali-kali mengabaikan nasihat doktor anda, atau kelewatan dalam mencari rawatan. Kesan produk pada setiap individu adalah berbeza.

Saya ‘Top Seller’ & Pakar Pengambilan Vivix

shaklee vivix

Anugerah Top Seller Vivix untuk jualan 56 botol Vivix dalam masa sebulan

Saya dah amalkan Vivix sejak tahun 2014. Saya ada masalah kolesterol, darah rendah, gatal dan jeragat.

Saya dah rasa betapa hebatnya Vivix.

Bukan tu saja, saya dah bantu ramai pesakit dengan Vivix. Buktinya saya berjaya dapat anugerah Top Seller Vivix.

Saya bukan saja boleh ajar cara makan yang betul tapi juga tips-tips untuk masalah anda.

Pembelian Vivix

Sila hubungi 0193949873 atau klik butang dibawah:vivix shaklee

Sekian,

Norfaziela Mohd Noor | Top Seller Vivix Malaysia

 

 

carian berkaitan: kelebihan vivix, harga vivix, kebaikan vivix, fungsi vivix, pengedar vivix shaklee, pembekal vivix, vivix untuk kulit, pengedar shaklee vivix kuala lumpur, pengedar shaklee vivix shah alam, pengedar shaklee vivix ampang, pengedar shaklee vivix terbaik

 

 

 

 

 

 

Related Post

Comments 6

  1. Asrol
    December 22, 2017

    Salam Puan,

    Saya berminat nak beli Vivix. Saya dah whatsapp puan.

    1. December 22, 2017

      Waalaikumussalam.

      Terima kasih banyak-banyak en Asrool. Saya dah reply. Doakan kesembuhan masalah En Asrool.

  2. Fad
    December 22, 2017

    Hai Ziela,

    Adik saya pernah guna Vivix. Feedback sangat bagus. Tolong emailkan harga pada saya. Terima kasih

    1. December 22, 2017

      Hai Pn Fad,

      Terima kasih sebab berminat. Baik, saya email sekarang. Ni email saya ziela@norfaziela.com dan 019-3949873.

  3. Salina
    December 22, 2017

    Assalam Ziela,

    Saya ada masalah jeragat yang sangat tebal dan darah tinggi. Boleh tak saya guna Vivix ?

    1. December 22, 2017

      Waalaikumussalam,

      Boleh sangat. Memang terbaik untuk masalah sel rosak. Jeragat pun sel rosak puan. Tapi nampak diluar. Macam penyakit lain tak nampak sebab di dalam. Saya sangat rekemen Vivix sebab saya pun ada keturunan jeragat. Alhamdulillah tak keluar bila amal Vivix. Puan boleh terus whatsapp saya di 0193949873.

Leave a Reply

Shares
%d bloggers like this: