ubat jeragat selamat dan cepat

Ubat Jeragat Semulajadi Untuk Jeragat Kronik

shutterstock_71957920

Dalam artikal yang lepas, saya dah berkongsi tentang beberapa jenis ubat jeragat di pasaran. [klik sini]

Ubat jeragat ini di buat dari dadah dengan tujuan menghilangkan jeragat dengan cepat. Kesan ubat jeragat ini mungkin cepat tetapi didatangkan dengan kesan sampingan yang menyakitkan.

Tetapi, jelas lebih ramai yang lebih suka pilih produk yang lebih murah yang dihiasi model- model jelita.

Model- model ini dibayar untuk menarik minat anda. Mereka mungkin tak pernah ada jeragat pun.

Mereka juga mungkin tak guna produk itu untuk ‘maintain’ kecantikan mereka. Ala, artis kan mesti la buat treatment kulit mahal- mahal. Fikir- fikirkan.

Saksikan video ini.

Ramai Wanita Hadapi Jeragat Kronik

ubat jeragat cepat berkesan

7 dari 10 pelanggan saya hadapi masalah jeragat kronik. Yang lain pula jeragat nipis sekitar mulut.

Bila ditanya, ramai yang mengadu jeragat jadi kronik sebab salah guna produk. Bila tukar produk jadi lagi teruk.

Kononnya jadi ubat tapi sebaliknya masalah jeragat jadi makin berat.

Ini lah pentingnya pilih ubat jeragat yang semulajadi.

Stress Salah Produk Jeragat

ubat jeragat cepat dan berkesan

Majoriti penghidap jeragat yang datang pada saya sangat tertekan dari segi emosi.

Dah banyak ubat jeragat yang mereka beli untuk hilangkan jeragat tapi tak menjadi. Kalau jadi pun sekejap saja. Lepas tu kembali kronik.

Ada yang berhabis sampai beribu- ribu ringgit. Yang dah laser pun ramai. Tapi jeragat tetap timbul balik.

Berbeza dengan ubat jeragat yang semulajadi, ia menyihatkan kulit dari dalam. Kesannya jeragat beransur pudar dan hilang.

Amalkan GLA Complex !

Sejenis vitamin yang mengandungi minyak ‘Borage’.

GLA atau asid gamma linolenik sangat- sangat mujarab untuk atasi punca jeragat. Saya kategorikan GLA Complex sebagai ubat jeragat semulajadi yang sangat berkesan.

GLA Complex membantu menghilangkan jeragat dengan cara menstabilkan hormon wanita yang tak menentu. Sebabnya, hormon  ialah antara punca utama jeragat.

Selain itu, GLA Complex juga lengkap dengan vitamin E yang memulihkan sel jeragat yang rosak. Mencerah dan menegangkan kulit untuk tanpa kesan sampingan.

[Baca: Mini Pack Jeragat]

Ambil Sustained Released Vita- C !

ubat jeragat kesan cepat

Vitamin C semulajadi dengan teknologi ‘Sustained Released‘.

Teknologi ini membolehkan vitamin C kekal di dalam darah dengan tempoh yang lebih lama. Hebat kan ?

Ubat jeragat semulajadi ini memang digunakan secara meluas dalam rawatan jeragat.

Ia mengandungi anti oksidan yang tinggi untuk menguatkan kulit. Ia menahan tompok jeragat dari tumbuh. Selain itu, ia mencerahkan jeragat dan menegangkan kulit dengan cepat.

[Baca: Set Jeragat Premium ]

Tambah Vitamin E Complex !

vitamin e untuk jeragat

Gabungan terhebat antara vitamin E dan C dibuktikan sangat berkesan atasi jeragat.

Ubat jeragat semulajadi ini meningkatkan rejuvenasi dengan aktif. Boleh ditelan atau disapu di kulit jeragat.

Vitamin E juga berfungsi untuk menahan kesan ‘Sunburn’ dari matahari. Sinar UV A dan B dari matahari ialah punca terbesar jeragat.

Saya Dan Produk Jeragat Semulajadi

ubat jeragat cepat dan selamat

Sejak 2011 saya dah mula berniaga bermacam- macam produk kecantikan. Terutamanya produk murah dan ada muka model di kotak dan iklan di tv.

Senang betul nak jual sebab harganya. Muka model di kotak pula licin dan gebu tanpa cacat cela.

Saya pula sangat mesra dengan pelanggan. Sebab itu mereka mudah membeli dengan saya. Tapi, lama kelamaan, pelanggan dah tak repeat order. Bila saya tanya, mereka jawab ada kesan sekejap saja.

Maksudnya produk itu tak aktif pulihkan kecantikan. Macam hangat- hangat tahi ayam je.

Jadi, sejak tahun 2013, saya mula fokus untuk tolong ramai wanita atasi masalah wajah menggunakan produk semulajadi iaitu Shaklee.

Kesan dan feedback sangat berbeza. Mereka bukan saja sangat berpuas hati, malah dapatkan produk lain untuk anak dan suami mereka. Ahlhamulillah.

*Untuk rundingan kecantikan, saya jemput puan hubungi no 0193949873.

Norfaziela Mohd Noor | Perunding Kecantikan Wajah 

 

ubat jeragat alami

Related Post

Leave a Reply

Shares
%d bloggers like this: