roti manis siap dibakar

Resepi Roti Manis

Untuk mendapatkan roti yang gebu macam ni, saya banyak tengok video, macam mana, teknik orang menguli roti. Yang paling mahal ialah teknik nya, resepi semua sama je sebenarnya kan .

coklat brownies sedap

Resipi Coklat Brownies

Di atas permintaan ramai, saya akan berkongsi resepi Coklat Brownies yang mana rasanya lebih sedap daripada Secret Recipies.

Homemade Coklat Cupcake Resepi Senang

Hari ini saya nak kongsi kan Homemade Resepi saya iaitu Coklat Cupcake. Homemade Coklat Cupcake favourite saya dan anak-anak. Sebelum ini, kalau rasa nak makan saya order. Sekarang sejak ada oven baru. Hari-hari nak baking. Semua Homemade, tak nak order-order dah.