Oleh Norfaziela

Saya berminat untuk berkongsi dengan anda semua cara kuruskan badan body slim berdasarkan pengalaman saya sepanjang saya consult customer dan saya sendiri amalkan selepas bersalin.

Mula-mula saya akan ceritakan konsep kuruskan badan yang akan saya cadangkan. Konsep nya ialah detox, pecah lemak, bakar lemak, dan bina otot.

Cara Kuruskan Badan

Set kuruskan badan body slim ni paling saya suka, adalah ianya selamat untuk ibu menyusu badan seperti saya yang memang mementingkan selamat untuk anak dan juga saya dapat bonus tambahan susu badan sangat banyak. Anak saya tembam tau.

Saya kalau tak kenal Shaklee mungkin akan rambang mata dengan produk kurus yang berlambak- lambak di pasaran. Kebanyakannya tidak menceritakan dengan jelas cara produk itu berfungsi dalam proses menguruskan badan kita.

 4 Cara Mudah Kuruskan Badan Dengan Set Kurus Shaklee

Saya akan ceritakan tentang cara Set Kurus Shaklee ini berfungsi dengan sejelas- jelasnya. Supaya puan akan mendapat kesan sama macam saya dan customer saya yang lain-lain. Apa kata kita kurus  bersama-sama khas untuk mata kita sedap pandang depan cermin.

 No.1 Kurus Dengan Alfafa Complex

Mengapa saya syorkan Alfafa ? kerana Alfafa akan berusaha untuk proses detox dan memudahkan penyerapan zat produk kurus yang akan di ambil bersama-sama nanti.

Apa yang saya faham, sekiranya sistem pencernaan dan penyerapan zat di perut kita tidak sempurna, kita tidak akan mendapat kesan yang optimum dari produk kurus yang kita makan. Alfafa adalah raja herba yang akan meningkatkan keupayaan perut untuk menyerap zat . Tanpa pencernaan yang baik, apa produk yang kita makan akan kurang kesannya.

No. 2 Kurus Dengan Lecithin

Lecithin sebenarnya banyak digunakan dalam perubatan untuk perbagai jenis penyakit terutamanya darah tinggi, kolestrol, buah pinggang dan sebagainya.  Dalam cara mudah untuk kurus, Lecithin adalah sangat- sangat penting. Sebabnya Lecithin akan membantu mengekalkan kolestrol dan lemak dalam bentuk cecair.

Malah Lecithin juga akan menguraikan lemak yang pejal ke bentuk cecair.  Malah saya juga sangat cadangkan Lecithin menjadi amalan harian bagi anda yang dah lansing. Ia menghalang lemak dari menempel di dinding salur darah. Selepas makan berat, saya cepat-cepat akan telan lecithin sebagai penyelamat saya.

No. 3 Kurus Dengan Omega Guard

Omega 3 & 6 atau Asid Lemak adalah cara yang paling mudah untuk kurus. Omega akan meningkatkan hormon badan untuk membakar lebih lemak. Malah, Omega juga akan mengurangkan penghasilan lemak oleh tubuh. Selera makan kita juga akan menjadi semakin kurang.  Semua fungsi ini akan menyebabkan kita kurus dengan cepat. Jangan terkejut jika hanya lepas seminggu ukur lilit pinggang kita dah semakin mengecil. Saya doakan anda lansing dan semakin cantik.

 No. 4 Kurus Dengan ESP

Kita biasa akan tengok kulit kawan- kawan menggeleber selepas mereka kurus. Betulkan? Sangat tak cantik kan. Jadi, sangat penting untuk saya dapatkan bentuk badan yang cantik semasa dan selepas anda kurus, lebih-lebih lagi kurus selepas bersalin. Jadi, ESP bukan saja akan menghasilkan otot yang putih, gebu dan licin, tetapi akan berikan saya rasa kenyang kerana kandungan protinnya yang tinggi. Walaupun tinggi, GI nya pula rendah dan sangat sesuai untuk kita yang menghidap kencing manis.

Jadi saya cadangkan untuk anda ambil Set Kurus ini secepat mungkin sebab puasa pun dah dekat. Saya akan kongsi cara kurus paling berkesan pada bulan puasa. Elok sangatlah bulan puasa ni untuk anda yang nak lansing nak bergaya musim raya nanti.

Tapi awas, Set ini mesti diambil dengan cara yang betul. Ada yang datang mengadu pada saya yang mereka semakin gemuk. Mengapa jadi begitu ? Puncanya hanya cara makan yang tak betul. Untung anda jadi pelanggan saya sebab saya berguru terus dengan pakar Nutrisi Shaklee.

Saya doakan anda cepat kurus dan semakin cantik hendaknya.

Kalau puan nakkan maklumat lanjut atau tempahan, jangan segan- segan hubungi saya di 0193949873.

 

Sekian, Wassalam

Norfaziela Mohd Noor

Pengedar Shaklee Eksklusif

Shaklee ID 908452

 

Comments 2

Leave a Reply

Shares