masker untuk jeragat

3 Masker Jeragat Terbaik 2017. ‘Banned’ Produk Jeragat Beracun

Anda boleh hilangkan jeragat semudah menggunakan Set Masker Jeragat ini.

Formula terbaru ini akan bantu anda dengan 3 cara yang terlajak senang tanpa anda frust produk ‘tak jadi‘, tanpa perlu fikir nak jenis sapu atau telan dan tanpa risiko kulit rosak guna produk beracun.

Sebelum tu. Anda betul- betul nak hilangkan jeragat kan ?

Anda WAJIB tengok video ni:

Dah tengok ? Jangan ‘skip’ ya. Rugi !

‘KLIK’ untuk dapatkan nasihat percuma dari Pakar Jeragat

 

Masalah Produk Kecantikan Di Malaysia

Mungkin anda pernah tertipu dengan krim ‘kacau belakang rumah’ yang janji kesan tak logik. Atau muka anda dah rosak lepas guna produk yang di ‘bungkus’ semula dari Thailand, China dan lain- lain.

Saya tak cakap semuanya bahaya tapi saya rasa takut bila tengok KKM asyik kemaskini senarai produk kecantikan beracun.

Sebab tulah saya terlampau cerewet bila pilih produk muka. Takut racun masuk. Susah nak keluar.

Jadi, lepas buat kajian dari bacaan, latar belakang syarikat, harga dan jumlah testimoni, akhirnya saya tak ada pilihan kecuali guna produk dalam video di atas.

masker terbaikSaya guna, saya berkongsi dan saya bantu penghidap jeragat sejak 2013

 

Klik di bawah untuk menempah
masker untuk jeragat

Masker Jeragat Terbaik: Fungsi Aktif

Kenapa kulit anda berjeragat ?

Jawapannya ialah sel jadi rosak disebabkan produk beracun, hormon tak stabil, kesan sampingan ubat, sinar UVA/UVB atau parut jerawat yang tak sembuh.

Jadi untuk hilangkan jeragat, setiap produk mestilah boleh baiki sel rosak.

Fungsi 1 – Stabilkan Hormon Kulit

Jika anda ada jeragat, maksudnya hormon anda tak stabil, walaupun haid anda teratur.  Jadi minyak Borage semulajadi dalam masker ini akan bantu stabilkan hormon kulit dari luar dan dalam.

Anda kena telan dan jadikan masker.

Sel kulit anda akan jadi kuat untuk lawan kerosakan sel.

Fungsi 2 – Rawat Sel Rosak

Vitamin E semulajadi dan lengkap (alfa, beta, gamma.. ) berfungsi untuk memperbaiki sel jeragat yang hitam. Sel ini akan ditukar dengan sel baru yang cerah.

Vitamin E ini dicampur dengan Selenium (ekstrak jagung) supaya ia diserap dengan cepat dan sepenuhnya. Anda tak akan jumpa vitamin E lain sehebat ini di Malaysia.

Fungsi 3 – Hasilkan Sel Baru Yang Cerah

Sel kulit muka anda bertukar setiap 10 hingga 30 hari.

Untuk anda dapat sel baru yang tak berjeragat, anda mesti ambil protin terbaik. Bukan dari ayam, ikan, telur yang digoreng. itu protin rosak.

Protin ini diekstrak daripada soya untuk mencerahkan sel jeragat dengan cepat.

Testimoni Pengguna Masker

Dengar 3 testimoni dalam video pendik ini:

 

Q & A

Berapa cepat kesan selepas guna masker ini ?

Selepas guna anda akan terus rasa kulit semakin lembut dan segar. Untuk kesan pada jeragat adalah diantara 10 hingga 30 hari.

Bagaimana cara penggunaan masker ini ?

Masker ini sebenarnya 2 dalam 1. Selain di sapu, ia juga boleh di makan dengan konsistan. Kesan dari penggunaan luaran dan dalaman adalah sangat menakjubkan. Anda pasti gembira.

Boleh kah masker ini digunakan bersama produk kencantikan lain ?

Saya cadangkan anda skip dulu produk lain. Sebab, produk ini sangat semulajadi. Biar anda bandingkan kesan produk ini dengan produk sebelum ini. Anda mesti terkejut.

Apakah jaminan produk ini selamat ?

Ramuan produk ini diuji bebas dari 350 bahan kimia yan berdaftar di seluruh dunia termasuk racun tanaman, merkuri, hydroquinone, tetrinone, loga berat dan alhohol (penghakis). Tidak ada jenama produk kecantikan lain di Malaysia yang berani menapis semua bahan merbahaya ini. Ditambah dengan kos penyelidikan yang mencecah RM1 bilion.

Pakar Jeragat

Sudah 4 tahun saya fokus dalam masalah jeragat. Dan saya juga ada keturunan jeragat.

‘Skin Check’ terbaru saya membuktikan produk dan cara pengambilan yang saya amalkan adalah berkesan. Itu belum dikira dari beratus- ratus testimoni dari pelanggan saya.

Jadi, apa beza saya dengan penjual produk jeragat yang lain ?

Saya sangat faham tentang punca, produk dan cara nak hilangkan jeragat. Sebab saya dah bantu beribu pelanggan jeragat untuk kembali yakin.

Saya bukan saja jual produk. Tetapi kejayaan anda hilangkan jeragat ialah kepuasan bagi saya. Saya akan terus follow up dan bagi after sales servis terbaik pada anda. Sampailah jeragat anda hilang sepenuhnya.

Pertanyaan/ Tempahan

Tak kira ‘tahap’ mana jeragat anda, nipis, bintik atau tebal, saya boleh bantu anda. InsyaAllah.

Whatsapp ‘MASKER JERAGAT‘ ke 0193949873 atau klik Whatsapp.

 

 

carian berkaitan: masker jeragat, cara atasi jeragat, krim muka, krim cerahkan jeragat, serum cerahkan jeragat, serum jeragat, masker untuk jeragat, krim jeragat, masker vitamin e, minyak borage, masker protin

Related Post

Comments 10

  1. Aziah abd ghani
    October 27, 2017

    selepas gunakan produk ni dengan cara makan yang ziela ajar, jeragat saya semakin nipis. Terima kasih ziela.

    1. October 27, 2017

      Sama – sama Azie. Terima kasih sebab setia dengan produk yang terbaik ni:)

  2. Aishah
    October 27, 2017

    Salam,

    Macam menarik je sekali beli untuk dalaman dan luar sekali. Saya dah tak berani nak cuba krim kat kedai. Minta puan pm saya. Terima kasih.

    1. October 27, 2017

      Waalaikumussalam,

      Terima kasih sebab berminat. Saya pm puan ya. Ini no saya 0193949873.

  3. Puan Sue
    October 27, 2017

    Hai Puan Ziela,

    Saya dah lama baca blog puan. Dan saya ada jeragat. Saya nak cuba produk ni. Sila email saya.

    1. October 27, 2017

      Hi,

      Baik Puan Sue. Saya email puan. InsyaAllah saya boleh bantu.

  4. Sha
    October 27, 2017

    Saya pun dah tak berani guna krim sebarangan sekarang. Terima kash Puan Ziela sebab cadangkan produk ni pada saya. Jeragat saya dah pudar.

    1. October 27, 2017

      Sama- sama Kak Sha. Happy dapat bantu pulihkan kulit Kak Sha.

  5. Siti aishah
    November 16, 2017

    Assalam..mcm mne nk dpt kan

    1. November 16, 2017

      Waalaikumussalam. Puan boleh terus whatsapp saya ke 0193949873. Saya boleh bantu puan. Terima kasih.

Leave a Reply

Shares
%d bloggers like this: