Konsultansi segera sila hubungi

set jeragat shaklee

Hilangkan Jeragat Cepat Di Usia 40 an Tanpa Produk Merepek Nipiskan Kulit

Puan dah masuk ke umur 40 an tetapi jeragat masih tak hilang- hilang. Puan dah cuba macam- macam cara. Yang murah, yang mahal dan yang laser semuanya mengecewakan. Sampaikan puan tak pasti, sebenarnya ada ke tak cara hilangkan jeragat cepat yang betul- betul berkesan.

Atau semua janji manis ni hanyalah gimik supaya orang percaya dan beli.

Cop !

Ada 910 patah perkataan lagi yang puan kena baca. Puan boleh skip dengan tengok video ni.

Klik butang ‘PLAY‘ kat tengah.

 

Ok dah tengok habis ? Teruskan membaca…

Boleh terus whatsapp ziela di no 0193949873 ya !

 

Berapa Cepat Sel Kulit Muka Bertukar ?

Ada yang janji jeragat hilang seawal 3 hari, 7 hari dan 15 hari. Mana satu yang betul ? Betul ke boleh hilangkan jeragat cepat sampai macamtu sekali.

Puan nak tahu tak berapa lama sel kulit di diperbaharui ?

Secara purata, sel kulit kita ‘disalin’ setiap 10 hingga 3o hari.

Dan jangka hayat sel muka dengan sel- sel kulit di bahagian lain adalah berbeza. Sel muka bertukar lebih cepat iaitu diantara 10 hingga 21 hari.

Oleh sebab itu, kalau hilangkan jeragat cepat sangat, risau pula berpunca daripada bahan kimia yang paksa kulit untuk cerah dengan drastik.

Kulit menjadi gelupas, merah, pedih dan nipis. Cantik sekejap tapi lama- kelamaan kulit jadi lebih kronik dari sebelumnya.

Dan tak semestinya lulus KKM itu bermaksud tiada bahan kimia. Majoriti produk skincare di Malaysia dicampur dengan kimia untuk mempercepatkan kesan cerah tanpa menyihatkan kulit.

Rujuk jadual ini.

 

set jeragat shaklee

 

Sumber : Cell Biology By Numbers

Punca Jeragat Kronik Wanita 40 an

Punca jeragat wanita 40 an ada banyak. Pendik kata kulit puan diserang dari pelbagai sudut.

Antara punca utama jeragat anda ialah:

  • Penuaan sel
  • Penurunan drastik hormon kewanitaaan
  • Cahaya matahari
  • Stres
  • Salah guna produk pencerah ( pedih. gelupas, lebam )
  • Parut jerawat yang tidak sembuh dengan baik
  • Kekurangan antioksidan semulajadi

Baca ‘ Krim Jeragat Terbaik – Bukan Saja Lulus KKM Tapi Ada Saintis Jepun

 

Syarat Utama Nak Atasi Jeragat

Ini ialah tahun ke-4 saya fokus dalam masalah jeragat.

Saya sudah berurusan dengan lebih daripada 3,832 orang pelanggan yang ada masalah jeragat. Majoriti adalah 40 an dan ke atas.

Dan 9.9/10 pelanggan yang ambil konsultansi dari saya alhamdulillah berjaya hilangkan jeragat. Bukan dengan cara mengelupas, pedih dan menyakitkan.

Jadi saya sangat faham cara nak hilangkan jeragat puan.

 

cara menghilangkan jeragat cepat

 

Apa syarat nak hilangkan jeragat ?

✔ Hanya satu, fungsi aktif produk jeragat mestilah bukan sekadar mencerah. Sebab itu banyak produk yang cerah sekejap tapi kulit lepas tu jadi rosak.

✔ Produk jeragat sebenar mestilah boleh menyihatkan kulit dengan cepat dengan mengatasi semua punca jeragat.

 

Apa puan dapat selepas kulit sihat ?

✔  Bintik jeragat hilang dengan cepat ( Tanpa kesan sampinga spt pedih, gatal, merah, sakit )

✔  Tompok jeragat jadi nipis dan kemudian hilang.

✔  Kulit muka dan tangan cerah sekata ( bukan muka cerah tapi tangan hitam. Itu bahaya ! )

✔  Sel kulit rosak akan dibaiki dengan aktif.

✔  Kolegen naik dengan semulajadi ( Sumber antioksidan dari alam )

✔  Tona kulit jadi terang dan berseri ( Glowing secara sihat )

✔  Kulit jadi lembut dan anjal ( Awet muda )

 

Set Jeragat Super Premium – Hilangkan Jeragat Cepat Dan Sihat

Saya akan cadangkan susunan produk mengikut fungsi aktif untuk hilangkan jeragat cepat dan selamat.

1) Vivix Anti Aging

set jeragat shaklee

Satu- satunya antioksidan semulajadi yang mampu merawat sel rosak ke peringkat DNA. Kerana DNA lah yang memprogramkan kesihatan kulit kita.

3 Kesan Utama Vivix Pada Jeragat Tebal

  • Merawat sel- sel kulit hitam yang membentuk tompok jeragat.
  • Memberikan antioksidan semulajadi yang paling tinggi berbanding produk lain di dunia.
  • Menjaga sel- sel dari rosak akibat dari matahari dan gangguan hormon wanita 40 an.

 

2) GLA Complex – Menstabilkan Hormon

 

set jeragat shaklee

[ TESTIMONI 4 ] Saya dan Kak Akma dari Taman Kosas Ampang.

 

Tahap hormon wanita berusia 40 an ke atas akan turun dengan cepat.

Kesannya, penghasilan kolagen terganggu. Struktur kulit jadi lemah nak melawan serangan matahari. Ini memang biasa pada wanita seusia puan.

Ambil GLA Complex untuk stabilkan hormon ke paras yang menyihatkan kulit.

Baca ‘ Cara Hilangkan Parut Jerawat Seawal 18 Hari

 

3) Collagen Powder – Paling Natural & Halus Di Dunia

 

Puan mesti pernah makan kolagen kan ?

Mengikut kajian, saiz molekul kolagen biasanya diantara 3,000 hingga 50,000 Dalton. Maksudnya ini saiz kolagen dalam produk yang dijual di pasaran.

Jadi saya nak kenalkan puan dengan kolagen yang paling halus di dunia. Maksudnya paling senang diserap oleh tubuh.

Dengan 1,000 dalton, Collagen Powder bukan saja kolagen paling cepat diserap tetapi paling semulajadi di dunia.

Pengambilan berterusan selama 8 minggu dibuktikan 71% pengguna mendapat perubahan tekstur kulit yang semakin cantik.

 

cara menghilangkan jeragat cepat

4) Vitamin E Complex – Pembaharuan Sel Secara Aktif

set jeragat shaklee

Ini ialah vitamin E paling lengkap dan paling berkesan yang pernah dicipta. Ia ada vitamin E Alpha, Beta, Gamma dan lain- lain vitamin E.

Lengkap dengan Selenium semulajadi untuk memaksimum penyerapan vitamin E. Maksudnya vitamin E lain yang tak ada Selenium akan rendah daya penyerapannya.

Untuk jeragat, vitamin E akan bantu proses penghasilan sel baru yang cantik. Selain itu ia akan melembapkan kulit dan melawan kesan sinar matahari pada kulit.

 

5) SR Vita C 500 Mg

cara berkesan hilangkan jeragat

Vitamin C ini jauh lebih baik dari yang 1,000 mg atau yang jenis suntikan.

Sebab tubuh kita hanya mampu serap 100- 200 mg vitamin C saja pada setiap jam. Yang lebih akan dibuang. Rugi kan ?

Tapi SR Vita C ni ada teknologi ‘sustained released’ yang akan lepaskan 100 mg vitamin. Jadi bilan ambil 2 tablet, 1,000 mg akan diserap sepenuhnya dalam masa 5 jam.

Fungsi SR Vita C untuk jeragat :

  • Mencerahkan kulit dengan cepat.
  • Menaikkan daya tahan kulit melawan jeragat.
  • Melawan bakteria dibawah kulit.
  • Menahan jeragat dari merebak.

 

6) Garlic Complex – Anti Biotik Semulajadi

set jeragat shaklee

Kulit jeragat ada kuman yang masuk melalui liang pori.

Ini menyebabkan kulit teroksida, sel rosak dan jeragat susah untuk sembuh.

Jadi Garlic akan melawan kuman ini secara semulajadi.

 

7) NutriWhite Spot Whitening Treatment

 

set jeragat shaklee

 

Krim jeragat terbaik yang semulajadi mencerahkan tompok jeragat di wajah.

Dibuat khas untuk kulit Asia bagi membantu mengatasi jeragat daripada luar. Mengadungi 16 bahan aktif dari 16 buah negara.

Rasanya SKII pun tak ada bahan aktif sebanyak itu kan 🙂 Tapi mahal.

Digunakan bersama dengan produk dalaman seperti Vivix, Gla Complex, Vitamin E, SR Vita C dan Garlic untuk menampak kesan dengan cepat.

Baca ‘ Jeragat Pudar 18 Hari

Berapa Lama Kesan Selepas Pengambilan

Kesan pada setiap individu adalah berbeze- beza.

Tetapi insyaAllah puan akan boleh lihat perubahan setiap 10 – 21 hari.

Puan akan rasa kulit puan semakin sihat. Bintik jeragat mula hilang dan tompok besar akan pecah.

 

Testimoni Jeragat Super Premium

[ TESTIMONI 1 ]

set jeragat shaklee

Kak Nora, kastemer saya dulunya yang rendah diri dan malu dengan muka berjeragat. Sekarang sudah cantik dan cerah. Kawan- kawan dan suami puji kulit beliau cantik !

 

 

TESTIMONI 2 ]

sett jeragat shaklee

Ini Kak Nas. kastemer saya dari Kuala Kangsar. Stres bertahun- tahun hilang selepas kulit kembali cerah. Tidak ada lagi bintik hitam yang menyebabkan rasa malu dan rendah diri.

ubat jeragat

Ini pula Puan Akma dari Ampang. Dah amalkan set jeragat lama dah. Tengok muka dia. Walaupun dah 50 an, satu jeragat pun tak ada.

Kenapa Mesti Dapatkan Dari Saya ?

Kesilapan ramai orang lepas tengok video saya ialah membeli dengan orang lain.

Bila pengedar lain tak boleh nak ajar cara makan khas untuk jeragat, mereka akan berbalik pada saya.

Maaf ! Saya hanya ajar pada pelanggan saya sahaja.

Sebab itu…

a) Setiap pembelian saya akan pastikan puan faham ‘teknik pengambilan berkesan’. Pengedar Shaklee lain tidak pakar dalam topik jeragat. Cara pengambilan yang ‘akan melambatkan kesan vitamin.

b) Saya bukan saja menjual tetapi saya akan servis puan sampai jeragat puan hilang. Ramai pengedar yang Touch & Go.

c) Ramai yang minta cara makan lepas membeli dengan pengedar lain. Maaf ! Cara pengambilan hanya ekslusif pada pelanggan saya sahaja.  Sebab ilmu jeragat ini ialah hasil usaha belajar dan pengalaman bertahun- tahun saya. Tiada yang percuma.

Puan melabur duit untuk kesan produk yang optimum. Jadi nasihat saya, jangan buang duit dengan membeli dari pengedar yang tidak pakar dalam konsultansi jeragat.

 

Pertanyaan/ Tempahan

Sila whatsapp ‘ JERAGAT SUPER PREMIUM‘ ke no 0193949873 (Ziela)

atau

Sila klik [Esell] untuk pembelian melalui kad kredit atau debit.

 

*Sila hubungi saya selepas pembelian online untuk saya berika cara pengambilan berkesan.

 

Baca ‘ Krim Jeragat Luar Biasa

 

  [ KLIK UNTUK KETAHUI CARA BINA INCOME DARI RUMAH ]

bisnes online dari rumah terbaik

 

Carian berkaitan:

Related Post

Comments 8

  1. Maziah
    January 27, 2017

    Salam Puan,

    Boleh puan cadangkan set jeragat terbaik untuk saya. saya dah guna macam2 sampai kulit rosak. Harap puan sudi bantu.

    1. January 27, 2017

      Waalaikumussalam Puan,

      Boleh. Dan memang Ziela fokus masalah jeragat. Puan boleh whatsapp Ziela ke 0193949873. Ziela yakin boleh bantu puan. Terima kasih.

  2. Kak Jun
    January 27, 2017

    Hi,

    Akak ada jeragat sejak lahir anak 1st. Banyak jugak dah cuba tapi tak jadi. Rasa buang duit je. Akak tengok video awak macam nak cuba la. Tlg email akak.

    1. January 27, 2017

      InsyaAllah kak, Ziela cuba bantu sebaik mungkin. Akak juga boleh WA ziela ke 0193949873.

  3. Imma
    January 27, 2017

    Assalamualaikum,

    Macamana saya nak order ? Saya dah ada few produk ni tapi yang jual tu tak ajar cara betul la saya rasa.

    1. January 27, 2017

      Salam Puan,

      Terima kasih sebab bertanya. Pertama, sebagai pengedar, sepatutnya beliau ajar cara yang betul. Puan boleh dapatkan produk dari Ziela dan Zeial ajar cara pengambilan berkesan. Hubungi 0193949873.

  4. Kak Fati
    January 27, 2017

    Salam,

    Saya pernah cuba set ni. Memang saya sangat puas hati. Lepas jeragat hilang rasa muka ni makin muda. Masalah lain pun selesai.

    1. January 27, 2017

      Alhamdulillah. Sebabtu setakat ni memang 99% kastemer ziela happy. Sebab produk ni atasi punca sebenar. Cuma lama atau sekejap tu atas tahap kronik ke tak.

Leave a Reply

Shares
%d bloggers like this: