Langkah-Langkah Hilangkan Parut Dalam Masa 4 Minggu

Parut Oh Parut ! Baju cantik tak ada maknanya. Tudung cantik pun hilang serinya. Semuanya gara-gara PARUT.

petua hilangkan parut 2 minggu

Puan mesti cepat. Kalau lambat parut boleh bertukar jadi jeragat.Takkanlah muda lagi dah ada jeragat kan.

Jadi, langkah- langkah hilangkan parut  ini akan mengembalikan kulit licin dan cerah . Bukan saja parut  jerawat tetapi juga parut – parut lain.

Fungsi dan kesannya sama saja.

Dengan izinNya, cik puan akan melangkah tanpa rasa segan dan malu dengan orang ramai. Cantik menggayakan tudung baru dengan wajah licin dan berseri.

InsyaAllah…

Amalan Penjagaan Parut Jerawat

Parut jerawat akan menjadi lebih teruk dengan cepat kalau tak diatasi.

Ada 2 cara percuma dalam menjaga parut jerawat:

a) Sinar Matahari

Sinar UV-A & UV-B menyebabkan parut jadi makin gelap. Malah sinar ini juga akan melambatkan proses pemulihan kulit rosak.

Sinaran UV semakin teruk bila ia meningkatkan penghasilan melanocytes ( sel pigmentasi) yang merosakkan tona kulit.

Cara paling selamat dari luaran ialah menyapu sunblock dengan SPF 30 atau lebih dan mengambil supplement Vitamin E sebagai sunblock untuk pencegahan dari dalam.

b) Memicit Jerawat

Luka jerawat yang ingin sembuh mestilah di hindari dari sentuhan. Apa lagi kalau dipicit. Maka bakteria akan lebih merebak,

Susah bagi parut yang lama untuk sembuh kalau bakteria terus ada di situ.

Langkah- Langkah Hilangkan Parut Jerawat Super Cepat

9/10 pelanggan saya sangat berpuas hati dapat hilangkan parut jerawat dengan 4 vitamin semulajadi ini.

[Langkah 1] Perbaharui Sel Dengan Aktif Menggunakan ESP

hilangkan parut

ESP sangat baik untuk memulihkan tona kulit. Kesan jerawat yang merah atau gelap akan buatkan warna kulit berbalam- balam. Ada cerah ada gelap.

ESP bertugas untuk meransang pembentukan sel baru. Sel baru ini akan menggantikan parut dengan kulit baru yang licin dan cerah.

Antara kesan lain ESP ialah:

✔ Mengembalikan TONA KULIT

✔ MengANJALKAN kulit wajah

✔ Menganjalkan PAYUDARA dan PUNGGUNG 🙂

✔ Mempercepatkan pemulihan LUKA JERAWAT

✔ Memudarkan parut

Untuk fungsi penuh ESP sila klik ⇒  di sini

[Langkah ke-2] Tingkatkan Kolagen Dengan Vitamin C

Vitamin C  umpama tonik wajib untuk semua wanita yang ingin kulit licin dan cerah. Jadi, menggunakan vitamin C  untuk hilangkan parut ialah WAJIB..

Sebenarnya, vitamin C lah asas untuk kulit meningkatkan penghasilan kolagen. Kolagen berfungsi untuk mencerah, menegang dan melicinkan kulit.

Kawah- kawah parut akan tertutup dan kulit kembali licin.

Selain itu, vitamin C juga adalah antioksidan yang sangat kuat bagi menyekat kesan radikal bebas yang merosakkan sel kulit.

[ Langkah ke-3] Pulihkan Luka Cepat Dengan Zinc Complex

ghaibkan parut : tips hilangkan parut jerawat

“Menurut HealthSkin.com, Zinc digunakan untuk merawat luka dan kecederaan”

Saya sendiri telan Zinc Complex sejurus selepas siap lahirkan anak saya. Suami yang seludup Zinc dalam wad. Hehe

Sebabnya, paras zinc yang cukup sangat-sangat penting untuk pulihkan luka jerawat . Proses pemulihan aktif akan menghalang parut dari tercipta.

Selain itu, Zinc Complex juga mengawalselia kandungan vitamin E dalam darah.

Jadi jelas, zink ialah komponen vitamin untuk hilangkan parut jerawat dengan cepat.

[Langkah ke-4] Pantas Sembuhkan Sel Rosak Dengan Vitamin E

Saya memetik kenyataan AcneResource.org menyatakan vitamin E ialah untuk mendapatkan kulit yang sihat.

Vitamin E digunakan secara meluas untuk merawat luka jerawat dan jeragat.

Ia berkemampuan melindungi kulit dengan mengawal vitamin A di dalam tubuh.

Fungsi aktif vitamin E Complex :

✔ Meningkatkan aliran oksigen ke wajah

✔ Meningkatkan proses REJUVENASI

✔ Memendikkan masa pemulihan SEL ROSAK

✔ Mencerah dan menegangkan kulit

Oleh itu, vitamin E adalah sangat efektif dalam memulihkan parut jerawat dan mengembalikan kulit licin.

[Sumber Scarremoval.com]

Testimoni

( Vita E Complex, Vita C Plus, Zinc Complex & ESP)

ghaibkan parut: tips hilangkan parut jerawat

petua hilangkan parut jerawat cepat6ghaibkan parut: tips hilangkan parut jerawat

hilangkan parut jerawat dalam 4 minggu

ghaibkan parut: tips hilangkan parut jerawat

TERBUKTI MUJARAB DAN BERKESAN DALAM MENGHILANGKAN PARUT 

Pertanyaan/ Tempahan

Whatsapp ‘PARUT’ KE 019 3949873 (Ziela)

Atau

PM ‘PARUT’ KE LINK FB  di sini -> https://m.facebook.com/messages/thread/1497244453820324

 

Sekian,

Norfaziela Mohd Noor

ziela@norfaziela.com

Related Post

Comments 6

  1. October 23, 2014

    entry yang kemas dan menarik. syabas!

    1. October 26, 2014

      Terima kasih sis , Ida 😉

  2. Aniza
    November 23, 2014

    Tq Ziela. Akak puas hati betul dengan set ni. Jerawat kecut lepastu parut lama dah cerah dah. Pipi pun makin tegang. Syukur kerana dipertemukan. Stay intouch yer ziela.

  3. suhaila
    November 23, 2014

    Salam Ziela, akak nak tanya. Lepas baca baru akak sedar parut akak mungkin makin teruk sebab akak selalu berpanas. Akak memang tak guna sunblock. So, nak tanya kalau kulit akan berminyak dan berparut sesuai tak dengan set ni ?

  4. Su
    November 23, 2014

    Dah nak masuk 10 hari saya guna set ni. Kulit rasa cam berseri. Jerawat dah kecut. Kulit di parut tu pun makin pudar dah. Tq kak. Terima kasih sebab ajar cara yang betul .wassalam

    1. November 23, 2014

      Su just konsisten amal produkni. Tak lama dah tu kulit nk cun macam remaja dulu. Tq kerana menyokong.

Leave a Reply

Shares
%d bloggers like this: