krim malam terbaik

Krim Malam Overnight Renewal Whitening Cream – Semakin Hari Semakin Muda. Cuba lah!

Jika anda penggemar skin care, anda pasti menggunakan set asas skin care iaitu pencuci, krim siang dan krim malam. Dalam artikal ini saya akan berkongsi tentang kehebatan krim malam semulajadi iaitu Overnight Renewal Whitening Cream dari Shaklee Corporation. Jenama yang merupakan ‘Industrial Leader’ dalam produk nutrisi semulajadi di dunia.

vitamin c terbaik

Vitamin C Yang Terbaik Ialah Sustained Released Vita-C 500mg

Bagaimana anda memilih vitamin C yang terbaik untuk wajah anda ? Ziela kongsikan 4 cara memilih vitamin yang bukan saja 100% berkesan, selamat dan juga memberi lebih nilai pada wang yang anda laburkan. Jika anda faham ke empat- empat cara ini anda pasti bijak memilih vitamin c yang terbaik.

set jerawat shaklee

Cara Atasi Jerawat Dengan Cepat Bagi Wanita Yang Hampir Putus Asa

Jangan berputus asa dengan masalah jerawat anda. Dalam artikal ini, saya kongsikan 3 cara atasi jerawat yang 100% terbukti berkesan menghilangkan punca- punca jerawat. Cara ini telah diuji berulang kali dan kesannya sangat menakjubkan. Baik pada yang remaja ataupun yang dewasa kesannya tetap hebat.

atasi jerawat cepat

5 Benda Anda Perlu Tahu Untuk Hilangkan Jerawat Dengan Cepat

Ramai yang buntu kenapa jerawat tak hilang. Sudah penat tukar pencuci muka. Semua pil atau jamu pun dah cuba. Jadi dengan 4 benda penting ni anda akan faham kenapa percubaan anda sebelum ni gagal. Dan kenali apakah produk yang paling sesuai untuka tasi semua punca jerawat. Saya akan kongsika teknik pengambilan yang berkesan untuk anda yang berminat.

hiulangkan jerawat dengan cepat

Atasi Jerawat Cepat – Check 3 Benda Ni Sebelum Beli !

Jangan beli Set Jerawat selagi tak check 3 benda penting ni. Ramai yang kulit makin rosak sebab tertipu dengan model cantik di kotak. Sila berhati- hati dalam memilih produk untuk wajah. Sebab sepanjang pengalaman saya 1/3 penghidap jeragat adalah kesan dari salah guna produk untuk kulit semasa mereka muda.

cara hilangkan jerawat

Testimoni Jerawat Lepas 6 Hari | Mini Pack Jerawat

Kesan pengguna vitamin jerawat hanya selepas 6 hari. Kak Su rasa sangat gembira sebab sebelumni jerawat selalu tumbuh. Alhamdulillah semakin banyak testimoni berkesan produk ini.

pencuci wajah jerawat

Pencuci Muka Jerawat Terbaik Di Malaysia – Mesti Cuba !

Pening nak pilih pencuci muka yang sesuai untuk kulit jerawat, berminyak dan sensitif. Sebelum ni tiap- tiap bulan saya tukar pencuci muka. Hampir semua jenama yang kat tv tu saya dah cuba. Tapi jerawat tetap timbul. Kadang- kadang tu lepas cuci rasa kering sangat. Saya tahu itu tak bagus, tak sebab dah tak ada pilihan, guna juga.