Konsultansi segera sila hubungi

rawatan laser untuk jeragat

Cara Terakhir Hilangkan Jeragat – Dijamin Lebih Baik Dari Rawatan Laser !

Dah berhabis beribu ringgit ? Tapi jeragat tak hilang. Berapa banyak lagi duit dan masa mesti dihabiskan semata- mata nak hilangkan jeragat.

Yang sapu, yang telan semua dah cuba tapi jeragat tak nak jugak hilang.

Tapi anda masih tak putus asa. Anda masih cuba dan mencuba. Tapi kalini lebih berhati- hati. Tak nak dah buang duit atau ‘terkena’ janji manis si penjual.

Saya nak anda berjaya. Jadi saya akan dedah satu- satunya cara hilangkan jeragat yang tak akan gagal.

Tapi sebelum tu, ada rahsia besar yang Ziela kongsi dalam video ni.

Jom tengok sekejap !

 

Antioksidan Dan Fungsinya Untuk Hilangkan Jeragat

Anda dah banyak cuba produk jeragat. Jadi mesti pernah dengar tentang antioksidan. Antioksidan ialah elemen yang melawan kerosakan sel yang sebabkan masalah kesihatan seperti jeragat tebal.

Contohnya pada punca jeragat seperti sinar UV. Sinar UV sangat bahaya. Ia mengoksidakan kulit yang akibatkan sel rosak.

Kerosakan sel ini bukan saja di lapisan luar tapi sampai ke sel, protin dan ke DNA kita.

Kesannya, kulit anda terbakar, jeragat tumbuh, tua awal dan paling dasyat, kanser kulit.

Vivix untuk kulit
Muscadine Grape

 

Vivix Sumber Antioksidan No. 1 Di Dunia

Antara sumber antioksidan yang paling terkenal di Amerika sekarang ialah resveratrol. Saya yakin anda tahu yang di Eropah, majoriti wanita ada masalah jeragat yang teruk.

Dan, resveratrol sekarang lebih popular daripada kolagen. Jadi, jangan terkejut bila Resveratrol lebih menjadi pilihan berbanding kolagen.

Baca lagi dan anda akan faham mengapa !

Jadi, kenapa Vivix adalah produk yang paling berkesan untuk jeragat ? Malah, Vivix juga saya gelarkan sumber antioksidan No. 1 di dunia dan paling baik untuk jeragat.

Mengapa Vivix bagus sangat ?

Vivix dibuat oleh pencipta multi-vitamin pertama di dunia dan syarikat nutrisi No. 1 di USA iaitu Shaklee Corporation.

Kalau dilihat dari sudut antioksidan sahaja, antioksidan dalam Vivix  jauh lebih hebat dari produk antioksidan lain di dunia. Bukan di Malaysia tau tapi di DUNIA.

vivix untuk jeragat
Vivix telah terjual lebih dari sejuta botol di Amerika dan Eropah.

 

Apa Kandungan Vivix ?

Vivix ada antioksidan yang sangat berkuasa. Ia diekstrak hanya dari sumber semulajadi. Sebab itu Vivix 100% selamat. Tak dilupakan, Vivix disahkan Halal oleh JAKIM.

Berikut ialah bahan- bahan semulajadi dalam Vivix.

Sumber #1 Japanese Knotweed

Sejenis pokok yang yang mengandungi resveraterol. Tahap ketulenannya mencecah 98%. Nama Latin pokok ini ialah Polygonum Cuspidatum

Resveratrol dari pokok ini sangat tinggi dan berkualiti.

Sumber #2 Anggur Muscadine

Sejenis anggur yang luar biasa. Sebesar bola golf. Dan anggur ini hanya ditanam di selatan Amerika. Anggur muscadine mengandungi Polyphenol ( sejenis antioksidan ) yang lebih hebat dari angur- anggur lain. Selain dari itu, anggur muscadine juga mengandungi banyak bahan istimewa untuk kulit yang cantik.

Cuba bayangkan betapa hebatnya kulit anggur yang tegang dan segar. Tentu anda nak kulit macam tu kan ?

Sumber #3 European Elderberry

European Elderberry telah menjadi perhatian hangat sejak kebelakangan ini oleh saintis kerana kandungan anthocyanin nya. Para saintis dunia percaya, kandungan antioksidannya (anthocyanin), European Elderberry mampu menyekat masalah kesihatan yang berulang- ulang seperti jeragat.

Sumber #4 Purple Carrot

Tumbuhan terakhir yang memberikan antioksidan hebat pada Vivix. Lobak ini berwarna jingga di kulit tetapi oren diisinya. Lobak ini mempunyai beta-carotene ( sejenis antioksidan kuat ) setaraf dengan anthocyanin yang terdapat dalam European Elderberries.

Selain dari 4 sumber utama itu, Vivix juga mengandungi antioksidan dari tumbuhan lain seperti Pomegranate dan perasa semulajadi.

vivix untuk jeragat

Vivix Jauh Lebih Hebat Dari Produk Jeragat Lain Di Dunia

Kesan dan kelebihan Vivix terbukti jauh lebih hebat daripada produk kolagen atau antioksidan lain.

Campuran resveratrol dan polypehnol dalam Vivix telah diuji 13 kali ganda lebih efektif dari resveratrol semata- mata.

Vivix melawan dan merawat segala punca yang menyebabkan jeragat. Mungkin anda baru sedar yang punca asal terjadinya jeragat adalah sebab kesihatan kita yang lemah. Sel yang lemah tidak kuat melawan serangan jeragat.

Sel rosak lebih cepat dari jumlah sel yang pulih.

 

#1 Vivix Lebih Hebat Dari Vitamin C & E

Satu kajian menunjukkan resveratrol yang ada dalam Vivix boleh menghalang lipid peroxidation (sejenis kerosakan sel ) sebanyak 95 % peratus berbanding 57 % oleh vitamin E dan 37 % vitamin C.

[ Sumber : Life Extension ]

#2 Vivix Cegah 4 Mekanisma Penuaan Tubuh

Jeragat ialah salah satu tanda penuaan.

Vivix cegah kerosakan DNA, mengawal genetik sihat, menaikkan tenaga sel dan penghasilan sel rosak (sel AGE). 4 punca dalaman ini membawa kepada kerosakan sel yang membentuk jeragat, kedut, kusam dan sebagainya.

#3 Vivix Lebih Hebat Dari Idebenone

Menurut tulisan Dr Robert Goldfaden M.D berkata, para penyelidik kulit berkata resveratrol dalam Vivix adalah 17 kali ganda lebih tinggi antioksidan berbanding Idebenone. Idebenone ialah sejenis produk sintetik yang mahal untuk mencantikkan kulit dan menghilangkan kedutan.

#4 Sangat Berkuasa Tapi Selamat

Kenapa perlu memilih produk sintetik yang mahal jika Vivix yang natural ini mampu menghilangkan jeragat tanpa kesan sampingan. Untuk produk sintetik, anda mesti fikirkan tentang kesan sampingannya.

#5 Pelindung No.1 Dari Sinar UV

Sinar UV A dan B sudah tentu adalah punca jeragat jadi semakin kronik. Jeragat semakin susah hilang bila kesan sinar UV ini tak dihalang.

Banyak kajian yang telah dibuat menunjukkan pengambilan resveratrol ( dalam Vivix ) mampu menyekat oksidasi dan kerosakan sel.  Malah resveratrol juga menghalang pembentukan bentuk sel yang tak normal.

Siapa Yang Gunakan Vivix ?

Vivix ialah produk jeragat yang eksklusif dan premium. Bukan saja digunakan oleh mereka yang profesional, malah artis juga ambil Vivix untuk mencantikkan lagi kulit mereka.

 

cara hilangkan jeragat cepat dan berkesan
Ayu Raudhah kekal cantik tanpa masalah wajah.

 

 

cara hilangkan jeragat dengan berkesan
Rita Rudiani mengamalkan Vivix untuk kekal cantik dalaman dan luaran.

 

hilangkan jeragat dengan vivix shaklee

Puan Nas Ibrahim, salah seorang pelanggan Ziela yang menggunakan Vivix. Alhamdulillah kesan hebat pada kulit jeragat beliau.

Dapatkan Vivix Anti Aging Tonic

Produk premium ini mestilah didatangkan bersama konsultansi dari pengedar yang arif tentang masalah jeragat. Saya, Norfaziela Mohd Noor, pakar nutrisi jeragat sudah membantu ramai wanita menghilangkan jeragat sejak tahun 2013.

Dengan produk, ilmu dan teknik pengambilan yang sudah diuji, saya yakin boleh bantu anda mengatasi masalah jeragat.

Pembelian boleh dilakukan dengan 2 cara.

Sila whatsapp ‘ VIVIX JERAGAT‘ ke no 0193949873.

Atau

Klik [BELIAN ONLINE] untuk menggunakan kad debit atau kredit.

shaklee online order

 

Bonus – Konsultansi Jeragat

Saya sangat fokus dalam masalah jeragat. Saya faham punca sebenar jeragat dan mengapa jeragat susah untuk hilang.

Pelanggan saya tak mengira umur. Ada yang seusia 18 tahun jenis jeragat keturunan dan ada yang mencecah lewat 50 an yang masih ingin cantik.

Saya pastikan setiap pelanggan akan faham punca, sebab dan cara pengambilan berkesan Vivix Anti Aging Tonic.

 

BACA : 5 SEBAB KENAPA JERAGAT SUSAH HILANG ?

 

Rujukan:

  1. http://instantvitality.com/faq/
  2. Vivix Antioxidant
  3. Topical Resveratrol Combats Skin Aging

 

Carian Berkaitan:

  • Vivix Shaklee
  • Cara berkesan hilangkan jeragat
  • Shaklee jeragat
  • Cara hilangkan jeragat berkesan
  • Cara hilangkan jeragat cepat
  • Cara hilangkan jeragat selamat

Related Post

Comments 22

  1. Nas
    May 19, 2016

    Assalam. Akak nak share kesan guna Vivix. Memang terbaik untuk atasi masalah kulit, terutama jeragat degil. Sebelum ni kulit kusam, jeragat dan banyak pula jerawat. Kulit berminyak.

    Selepas ambik Vivix, hampir 80% masalah tersebut hilang. Bukan je masalah kulit, masalah rambut gugur, period tak teratur dan gatal2 kronik juga hilang. Alhamdulillah.

    Sekarang, tak boleh tinggal Vivix. Sebab, elok untuk seluruh badan, dalam dan luar.

    1. May 19, 2016

      Alhamdulillah , ribuan terima kasih Kak Nas , kastemer jeragat ziela yang puas hati dengan kesan set jeragat , dan juga amalkan produk vivix ni. Syukur dapat bantu kak Nas atasi masalah jeragat Kak Nas 🙂

  2. May 20, 2016

    Assalam. Saya tak ada masalah jeragat. Tp ambil vivix utk pudarkan parut jerawat. memang cepat hilang. Part paling saya suka pasal vivix, saya ada alahan yg teruk bila makan telur. Habis tangan mengelupas dan gatal(kadang-kadang berdarah) bila makan telur. Tapi alhamdulillah, anmbil vivix sebotol sahaja, skrg masalah tu dah tak ada. Saya boleh makan apa sahaja tanpa ada alahan. 😍

    1. June 10, 2016

      Betul puan Azieyana. Jeragat, jerawat, alahan ialah sejenis radang dalam tubuh. Sel kulit tak sihat menyebabkan ia senang diserang. Jadi Vivix akan atasi punca yang menyebabkan radang. Bila semua sudah hilang, kecantikan dalaman akan nampak di kulit.

  3. May 20, 2016

    Assalamualaikum Puan Ziela, rasa nak cubala Vivix ni. Selain dari jeragat, banyak lagi khasiat lain kan?

    1. May 23, 2016

      Waalaikumussalam Pn Azie,

      Pendik kata, Vivix akan atasi semua masalah dalaman untuk bagi kulit yang cantik. Orang yang ada masalah dalaman akan nampak kusam di luaran. Maksudnya sel tubuh mereka lemah. Jadi jeragat mudah tumbuh.

  4. May 20, 2016

    Woww…bole try ni…..nk awet muda……hehehe

    1. June 10, 2016

      Boleh Puan Yusnie,

      Memang sangat hebat kesannya untuk yang nak awet muda.

  5. Puan Su
    May 23, 2016

    Salam Ziela,

    Lepas ambil Vivix baru la akak tengok kulit akak ada perubahan. Period pun dah datang balik. Betulla Ziela cakap memang jeragat ni susah hilang sebab ada ada masalah lain. Sekarang kulit dan rasa lembut dan licin. Vivix the best la !

    1. May 23, 2016

      Waalaikumusslam Pn Su,

      Alhamdulillah punca yang tahan jeragat akak dari sembuh dah dirawat dengan Vivix. InsyaAllah jeragat akak tu tak lama dah nak hilang. Bila haid teratur maksdunya hormon aka dah stabil. Jadi kesannya akan cepat nampak pada kulit.

  6. Nor Wati
    May 23, 2016

    Salam Kak,

    Saya dari Klang. Mak saya ada jeragat. Mungkin sebab tu saya pun ada jeragat. Saya risau sebab baru 20 an. Boleh ke saya ambil Vivix ?

    1. May 23, 2016

      Waalaikumussalam Cik Nor Wati,

      Kesan Vivix sangat besar. Fungsi ke – 3 vivix ialah untuk mengawal kerosakan ginetik di peringkat DNA. Jadi, sel jeragat dari keturunan boleh dibetulkan balik. InsyaAllah.

  7. Sha
    May 23, 2016

    Saya Sha.

    Jeragat saya tebal kat pipi. Dah banyak produk saya cuba tapi tak jadi. Saya berminat nak cuba Vivix sebab saya baca boleh rawat sel. Betul ker ?

    1. May 23, 2016

      Assalam Pn Sha,

      Vivix sangat hebat sebab vivix boleh baiki sel dari luar sampai ke tahap DNA. Jeragat puan akan hilang insyaAllah jika sel jeragat itu kembali sihat. Dan itulah fungsi Vivix. Puan boleh dapatkan Vivix dan konsultansi dari Ziela. Whatsapp ke 0193949873. Sekian.

  8. Maya
    May 23, 2016

    Salam. Macamana saya nak dapatkan produk ni ? Saya dari Keramat, KL.

    1. May 23, 2016

      Salam Puan,

      Puan boleh dapatkan produk dan konsultansi jeragat yang lengkap dari Ziela. Maksudnya, sebagai pengguna pun Ziela akan ajar semua ilmu produk, cara pengambilan berkesan dan pantau kesan selepas mengambilan Vivix. Sila hubungi ziela di 0193949873.

  9. Norazilah
    May 25, 2016

    X sabar nak merasa sendiri kelebihan vivix…

  10. mauliza liza
    August 20, 2016

    Akak tolong bagi nombo akak.. Ni nombo sy.01136537595 sy nak orde obat tuk jeragat..

  11. Norziatnawi
    February 3, 2017

    Brp harga vivix?pm 0199654308 plsss..

    1. February 6, 2017

      Baik, Ziela Whatsapp puan ya. Ni no ziela 0193949873.

  12. campa
    February 13, 2017

    HI KAK NK TYE..
    KLAU MUKA JERAGAT PRODUK APE YG SESUAI

    1. February 13, 2017

      Hi,

      Puan boleh whatsapp saya ke no 0193949873. Saya akan berikan konsultansi terbaik.

Leave a Reply

Shares
%d bloggers like this: