produk jeragat terbaik

Cara Cepat Hilangkan Jeragat Dengan 2 Produk Tinggi Antioksidan

Tak salah cari cara cepat hilangkan jeragat. Tapi jangan sampai kulit lagi rosak. Takut- takut tak sabar, terbeli produk beracun.

Jenama- jenama yang dah lama popular pun ada yang KKM senaraikan ada racun. Jadi pedih, merah, gatal. Lagi hitam dari sebelum guna.

Jadi, nak cara cepat hilangkan jeragat tanpa racun, klik video ni:

Dah  tengok ? Rugi skip sebab saya bagi 3 tips pilih produk yang tak ada racun.

Whatsapp ‘ KOMBO JERAGATke 0193949873 (Ziela)

 

5 Perkara Yang Mengejutkan Tentang Kebanyakan Produk Jeragat Di Malaysia

Kenapa produk jeragat tak jadi ? Kan janji jeragat hilang cepat ?

Ada beberapa sebab:

1) Janji Kesan Yang Sangat Cepat 

Ramai tertipu dengan kesan tak masuk akal. Ramai sanggup jadi ‘bahan ujikaji’.

Cepat tu bagus tapi anda kena tahu bahan apa yang mereka letak.

Padahal majoriti mereka bukanlah syarikat besar. Tak ada modal untuk bayar saintis dan beli fasiliti kajian. Majoriti hanya ambil dari kilang dan pakejkan semula.

Baca ‘ Hilangkan Jeragat Degil Di Usia 40 an

cara berkesan hilangkan jeragat

2) Murah Sebab Guna Bahan Murah

Kos pelaburan nak buat produk semulajadi yang bagi kesan setanding dengan produk kimia sangat tinggi. Berkesan tapi selamat, itu mahal.

Bahan- bahan itu kena diambil dari banyak negara. Sebab nak kualiti yang terbaik.

Jadi, lagi murah bila mereka guna bahan sintetik. Walaupun sedar ada risiko side effect pada anda.

Produk tu diharamkan lepas dah ramai orang kena kesan sampingan yang teruk.

produk jeragat terbaik

3) Semulajadi Belum Tentu Selamat

Memang senang nak mengaku produk itu semulajadi. Sebab tak ada orang yang nak periksa betul ke tak.

Atau sebenarnya berapa persen saja semulajadi. Lebihnya bahan kimia.

Cuba anda fikir, batu dan kayu pun semulajadi kan. Selamat tak nak guna pada muka ?

Jadi, semulajadi tak semestinya selamat tapi nak kena ada kajian yang mendalam.

Whatsapp ‘ KOMBO JERAGAT ‘ ke 0193949873 (Ziela)

 

4) Buta Ilmu Produk

Saya pernah uji satu produk kolagen yang baru. Saya whatsapp pemilik jenama itu. Saya tanya berapa saiz molekul kolagen beliau.

Saya mahu tahu tahap penyerapan kolagen tersebut. Terbukti menyedihkan. Beliau lansung tak tahu.

Padahal saiz molekul kolagen lah penentu tahap penyerapan sesuatu produk kolagen. Ada kolagen yang bersaiz 5,000 hingga 50,000 Dalton di pasaran.

Bila ditanya katanya nak rujuk kilang.

Ini taklah mewakili semua produk jenama sendiri di Malaysia. Tapi nampak sangat mudahnya nak buat produk kan ?

produk jeragat terbaik

5) Macam Jadi Tapi Rosak

Ini paling banyak kes. Lepas pakai seminggu kulit jadi cerah. Nampak glowing.

Biasanya disebabkan proses ‘Peeling‘, penggelupasan halus pada kulit luar. Mula- mula tak nampak dengan mata kasar.

Tapi lepas beberapa bulan kulit jadi merah, gatal dan pedih. Sebab kulit dah tak ada perlindungan dari sinar UV.

Kulit luar sebenarnya berfungsi untuk tahan sinar UV dan panas matahari. Sunburn jadi  cepat. Sel muka jadi hangus dan hitam.

Dasyat  !

 

2 Cara Cepat Hilangkan Jeragat Tanpa Risiko Tak Jadi Dan Kulit Makin Rosak

Satu benda anda wajib faham.

Jeragat hanya akan hilang dengan selamat bila sel kulit anda kembali sihat.

Bagaimana nak sihatkan sel kulit ?

Ikut langkah ini:

1) Stabilkan Hormon Kulit Dengan GLA Complex

produk jeragat terbaik

Kesihatan kulit anda juga dikawal oleh tahap hormon kulit.

Bila hormon anda tak stabil, tahap kolagen menurun, kulit jadi lemah dan tak kuat nak lawan sinar uv dan radikal bebas yang merosakkan sel kulit.

Jadi mudah kena jeragat. Jeragat lama susah nak hilang walaupun guna macam- macam produk.

Fungsi GLA Complex pada jeragat :

  • Stabilkan hormon kulit.
  • Bekalkan Vita E untuk penghasilan sel baru yang cerah dan cantik.
  • Berikan kelembapan normal pada kulit kering dan kulit berminyak.
  • Memperbaiki sel rosak supaya cerah.
  • Meningkatkan daya tahan kulit pada sinar UV.

* GLA berbentuk softgel. Tiada perisa dan mudah ditelan. Saya akan ajar cara jadikan GLA sebagai masker yang berkesan. Semua pelanggan saya terkejut dengan kesan hebat masker GLA.

produk jeragat terbaik

2) Tambah Antioksidan Kulit Dengan Vivix Anti- Aging

Epal tanpa kulit akan cepat buruk.

Itu contoh paling mudah kenapa pentingnya antioksidan untuk hilangkan jeragat. Vitamin C, Vitamin E, Vitamin A ialah sejenis antioksidan.

Tapi, tak ada antioksidan yang lebih hebat dari Vivix. Ia diformulasi menggunakan bahan semulajadi dari tumbuhan seperti anggur Muscadine dan beberapa tumbuhan lain.

Whatsapp ‘ KOMBO JERAGAT ‘ ke 0193949873 (Ziela)produk jeragat terbaik

Apa hebatnya Vivix  ?

Kolagen buka lagi trend di US dan Eropah. Wanita di sana memilih Resveratrol sebab kesannya terbukti lebih hebat dari kolagen, vitamin C dan vitamin E.

Tengok perbezaan di bawah:

cara paling cepat hilangkan jeragat

 

Tapi Vivix bukan saja ada Resveratrol. Tapi ia digabungkan dengan Polyphenol semulajadi.

Dan hasil kajian oleh saintis dunia, Vivix beri kesan 10 kali ganda lebih antioksidan berbanding Resveratrol semata- mata.

Sebab itu Vivix adalah paling hebat untuk hilangkan jeragat.

Anda tengok video 2 minit ni tentang Vivix untuk jeragat.

10 Fungsi Vivix Untuk Jeragat

Secara ringkas Vivix akan atasi punca yang paling dalam seperti sel yang lemah, keturunan dan kulit yang tidak sihat.

Berikut ialah 10 fungsi Vivix pada jeragat:

  1. Memperbaiki sel kulit di peringkat DNA.
  2. Memberi tenaga pada sel untuk melawan serangan jeragat.
  3. Meneutralkan kesan sinar uv pada kulit.
  4. Menghalang kesan radikal bebas yang merosakkan sel kulit.
  5. Mencerahkan kulit secara semulajadi.
  6. Mengatasi punca- punca dalaman seperti kekurangan zat.
  7. Mempercepatkan penghasilan sel baru yang cerah.
  8. Memudakan sel untuk kulit yang lebih awet muda.
  9. Menegangkan kulit agar nampak lebih segar.
  10. Menguatkan daya tahan kulit dar serangan bakteria, pencemaran dan penuaan.

 

Q & A

Q: Berapa cepat jeragat boleh hilang ?

A: Sel kulit muka kita bertukar setiap 10 hingga 30 hari. Amal dengn konsistan kesan akan namoak dalam masa 21 hari, insyaAllah.

 

Q: Produk ni lulus KKM dan selamat tak ?

A: Bukan saja lulus KKM tapi ada lebih dari 60 saintis dunia yang buat formula dan ujian. Ada kemudahan penyelidikan bernilai RM500 juta. Tahap keselamata tak ada tandingan.

 

Q: Ada kesan sampingan tak ?

A: Produk ini dijamin 100% semulajadi. Dan beba dari 350 bahan merbahaya seperti hudroquinone, merkuri, racun, paraben, alkohol dan bahan lain. 100,000 ujian kualiti dan keselamatan dibuat setiap tahun untuk pastikan ia berkesan dan selamat.

 

Q: Bagaimana cara pengambilan berkesan ?

A: Saya perlu berbincang dengan anda. Lain orang lain punca jeragatnya. Jadi cara pengambilan yang berkesan saya akan beri selepas konsultansi dan belian.

 

Q: Lepas jeragat hilang perlu ambil lagi tak ?

A: Perlu tapi dengan dos yang lebih rendah. Sebab kulit kita diserang setiap masa tanpa henti. Sinar UV, pencemaran, makanan yang kurang zat, DNA keturunan dan sebagainya.

produk jeragat terbaikAntara kelas produk yang saya buat untuk pengedar produk kecantikan di Malaysia

Konsultansi Jeragat Terbaik Dari Saya

Saya lain dari yang lain. Saya betul- betul fokus dalam masalah jeragat sejak tahun 2013.

Saya ada teori, pengalaman dan teknik berkesan untuk bantu anda hilangkan jeragat. Jeragat adalah interest saya dalam bidang kecantikan.

Kalau tak percaya, sila whatsapp saya.

 

Pertanyaan/ Order

Sila whatsapp ‘ KOMBO JERAGAT ‘ ke 0193949873 (Ziela)

 

carian berkaitan: cara berkesan atasi jeragat, cara cepat atasi jeragat, cara cepat hilangkan jeragat, rawatan jeragat, produk hilangkan jeragat, set jeragat terbaik, set jeragat paling berkesan, set jeragat shaklee, cara hilangkan jeragat dengan cepat, cara atasi jeragat dengan cepat, vivix untuk jeragat, vivix untuk kulit, cara berkesan hilangkan jeragat, cara nak hilangkan jeragat, tips hilangkan jeragat, vitamin untuk jeragat, cara menghilangkan jeragat dengan cepat, cara- cara menghilangkan jeragat, cara cara hilangkan jeragat

Related Post

Comments 8

  1. Pn Shariza
    August 28, 2017

    Salam,

    Saya ada masalah jeragat yang kronik. Dah lama dan makin besar. Boleh ke puan bantu saya ?

    1. August 29, 2017

      Waalaikumussalam.

      Boleh puan. Kastemer saya ada yang jeragat nipis, tompok, besar dan degil. InsyaAllah dengan produk yang betul dan cara pengambilan berkesan jeragat puan akan hilang. Whatsapp saya ke 0193949873.

  2. Sheeda
    August 28, 2017

    Kulit saya sangat kering. Saya rasa sebab tu jeragat tumbuh. Betul ker puan ?

    1. August 29, 2017

      Betul puan. Kulit yang tidak lembap boleh jadi punca jeragat selain hormon dan sinar uv. Saya boleh bantu. Puan whatsapp saya ke 0193949873.

  3. alexia
    August 28, 2017

    Hai

    Saya berminat nak dapatkan produk ni. Boleh saya jumpa puan ?

    1. August 29, 2017

      Terima kasih ebab berminat. Boleh bagi no hp atau whatsapp saya ke 0193949873. Terima kasih.

  4. fareha
    September 14, 2017

    muka sy baru nak naik jeragat ad macam bintik2 perang..risauny sy .harap puan dpt membantu
    01136544082 tq

    1. September 14, 2017

      Salam Cik Puan Fareha,

      Boleh. Saya yakin saya boleh. Saya akan whatsapp cik puan. Ni no hp saya 0193949873.

Leave a Reply

Shares
%d bloggers like this: