cara hilangkan jerawat cepat

Cara Atasi Jerawat Dengan Krim Herba Semulajadi

Jerawat adalah salah satu masalah kulit yang sangat menyakitkan hati. Betul tak ?  Jadi, ruginya kalau  tak habiskan artikal ini. Saya akan kongsikan cara atasi jerawat dengan mudah. Nak ?

Anda dah tukar bermacam pencuci pun jerawat tetap tumbuh balik. Ini memang biasa sebab hormon anda tak stabil. Bila tak stabil, kulit senang nak kena jerawat.

Jangan la jerawat tu timbul masa ada majlis kan. Dah melawa dengan baju tapi ada pula jerawat kat pipi .

Apa Punca Jerawat Yang Sebenar ?

krim jerawat
www.skinlighteningcream7.com

Ada 4 punca jerawat yang anda kena tahu sebelum dapatkan cara atasi jerawat.

  1. Hormon tidak stabil.
  2. Pengeluaran minyak yang berlebihan.
  3. Bakteria yang melekat pada kulit wajah.
  4. Keturunan.
  5. Kebersihan kulit wajah.

Apakah Cara Atasi Jerawat Paling Mudah ?

cara hilangkan jerawat cepat
www.myawesomebeauty.com

Mestilah kena dulu atasi punca jerawat. Punca paling besar ialah hormon tak stabil.

Penstabilan hormon boleh dilakukan dengan mengambil vitamin seperti GLA Complex. ( Sila klik di sini untuk info lanjut )

Tapi….

Saya nak kongsi cara atasi jerawat dengan lebih cepat. Testimoni terbaru ialah sepantas 3 hari.

Cara atasi jerawat yang paling mudah ni ialah dengan menggunakan sejenis krim herba semulajadi . Krim ni sangat selamat sampai bayi pun boleh guna.

Jadi, sikit pun tak payah bimbang sebab ia atasi jerawat dengan selamat.

Herbal Blend Cream

cara atasi jerawat cepat

 

Herbal Blend ialah sejenis krim semulajadi. Ia dibuat dari bahan natural seperti daun Sage, bijian Horse Chesnut , daun Yarrow dan daun Rosemary.

Krim Herbal Blend ini berasa dingin pada kulit dan tidak berminyak. Jadi sesuai untuk di sapu untuk hilangkan jerawat.

Antara kelebihan- kelebihan lain Herbal Blend ialah :

  1. Mudah meresap ke dalam kulit.
  2. Aroma menenangkan.
  3. Mudah digunakan.
  4. Mudah dibawa.
  5. Halal.
  6. Tanpa sebarang steroid.

Cara Atasi Jerawat Dengan  Herbal Blend.

  1. Picit krim sebesar saiz jerawat.
  2. Sapukan pada jerawat.
  3. Sapu dengan perlahan.
  4. Jangan tekan untuk mengelakkan jerawat makin teruk.
  5. Biarkan selamat 20 minit ataupun lebih.
  6. Ulang sebanyak 3-4 kali sehari.
  7. Konsisten setiap hari untuk hilangkan jerawat dengan cepat.

Testimoni

cara atasi jerawat mudah

Ini Cik Azieyana Aziz (Azie). Pelanggan saya dari Kota Kinabalu. Azie dah guna macam- macam produk jerawat tapi tak jadi. Jadi saya cadangkan Herbal Blend. Malam tu Azie guna dan sapu dengan kerap. Bangun esoknya Azie whatsapp saya jerawatnya dah kecut. Alhamdulillah.

krim jerawat

Pertanyaan/ Order

Sila whatsapp ‘Krim Jerawat’ ke 0193949873 (Puan Ziela)

Atau

Sila klik ( DI SINI) untuk belian melalui kad debit atau kad kredit.

 

Terima kasih !

 

 

 

 

 

Related Post

Comments 6

  1. Suhaila
    March 22, 2016

    Salam Puan,

    Macamana saya nak tahu krim ni sesuai atau tak dengan kulit saya ? Jerawat tiba- tiba tumbuh tak tentu masa. Minta jawapan puan. Terima kasih.

    1. March 22, 2016

      Waalaikumussalam Puan,

      Krim ni diperbuat dari bahan semulajadi dan diuji tahap keberkesanannya. Tiada kesan sampingan kerana tiada bahan kimia. Bebas paraben atau unsur lain yang tak selamat.Boleh whatsapp ziela ke 0193949873 untuk tempahan.

  2. Amirah
    March 22, 2016

    Akak,

    Camne saya nak dapatkan krim ni ? Macamana cara pakai ?

    1. March 22, 2016

      Adik boleh whatsapp ke no akak, 0193949873. Nanti kita chit chat kat situ. Cara pakai akak akan ajai. Don’t worry yer.

  3. Wan Muliani
    March 22, 2016

    Assalamualaikum,

    Saya nak tanya berapa lama kesan lepas guna krim ni ? Kulit akan gelupas atau tak ?

    1. March 22, 2016

      Waalaikumuusalam Puan Muliani,

      Kebanyakan testimoni berjaya selepas 3 hari. Ada juga yang esoknya jerawat dah kecut. InsyaAllah. Tak ada kesan sampingan seperti gelupas sebab ini produk semulajadi dan sesuai untuk semua jenis kulit. Wallahualam.

Leave a Reply

Shares
%d bloggers like this: