cara atasi jeragat kronik cepat

Bagaimana Nak Hilang Jeragat Cepat ?

Saya nak berikan puan cara cepat hilang jeragat. Cara ekspress. Nak tak ? Bukan petua yang letih buat tapi tak jadi- jadi.

Klik ‘ 2 Cara Ringkas & Berkuasa Hapus Jeragat

Sebelum tu, kalau nak puan betul- betul serius nak hilangkan jeragat cepat. Jangan lepaskan, bimbang puan terlepas cara atasi jeragat yang puan cari selama ini.

 

 

Pertama : Yakin Boleh Pulih

Ramai je yang tak percaya jeragat boleh hilang cepat. Puan percaya tak ?

Kalau tak percaya memang susah nak hilang sebab sangkaan kita itu adalah DOA. Allah berfirman,

” Aku itu sebagaimana sangkaan hamba Ku”.

Jadi mesti sangka baik.

” Aku boleh cantik & aku akan cantik. Aku dalam proses untuk cantik semula ” Kata macam tu dalam hati. InsyaAllah Allah akan jumpakan caranya.

Yakin lah !

Kedua : Ambil Anti-Oksidan Yang Tinggi

cara hilangkan jeragat cepat
https://www.washingtonpost.com

 

Bayangkan kulit puan sesihat kulit anggur atau epal ini. Segar, licin, tegang dan kuat. Puan tahu apa rahsia kulit buah ni ?

Jawapannya ialah ANTI-OKSIDAN YANG TINGGI.

Lapisan kulit epal dan anggur ni ada tinggi anti-oksidan. Hingga ia dapat melawan penyakit dan boleh kekal tegang dalam masa yang lama.

Sama la juga dengan kulit kita. Kita memerlukan antioksidan yang tinggi melawan dan mengatasi jeragat.

Antara kesan antioksidan pada kulit :

  1. Menghilangkan jeragat dan kesan penuaan yang lain.
  2. Menghalang kerosakan sel pada kulit wajah.
  3. Memperlahankan proses oksidasi yang mengakibatkan jeragat.
  4. Memperlahankan kehilangan kolagen dalam kulit.
  5. Menegang kulit.
  6. Mencerah dan menyegarkan kulit.

Dan…

Di US, wanita disana sudah tak begitu teruja dengan kolagen.

Mereka kini memilih Resveratrol, sejenis ekstrak anti-oksidan semulajadi dari buah- buahan yang jauh lebih hebat dari kolagen.

 

Jadi, puan mesti cuba produk yang ada antioksidan atau Resveratrol untuk hilangkan jeragat cepat.

Tapi pastikan ia semulajadi.

 

Ketiga : Stabilkan Hormon & Naikkan Kolagen

ubat jeragat selamat

Ini ialah cara seterusnya jika puan tak mampu untuk dapatkan Resveratrol. Iaitu dengan menstabilkan hormon dan meningkatkan kolagen.

Stabilkan Hormon

Selain dari Vivix, pilihan ke-2 ialah dengan Jeragat Mini Pack dengan 2 fungsi penting iaitu menstabilkan hormon dan mencerahkan kulit.

Tengok video yang mencecah 20,000 penonton ini.

 

Majoriti wanita menghadapi masalah kulit akibat hormon sampai ke usia 50 an. Hormon yang tidak stabil akan melemahkan kesihatan kulit.

Masalah hormon tak stabil biasanya berpunca dari stress, hamil dan pengambilan perancang.

Kesannya, kulit jadi tak kuat untuk pemulihan dan melawan jeragat.

Untuk stabilkan dicadangkan anda mengambil minyak Borage yang sangat berkesan untuk mengawal hormon.

Naikkan Kolagen

Kurang kolagen, kulit pun kurang cantik. Kolagen ni bukan untuk putih saja. Tapi kolagen juga untuk kesihatan keseluruhan kulit.

Caranya, ambil vitamin C semulajadi. Cara yang bantu jeragat hilang dengan cepat.

Kalau nak makan oren banyak- banyak pedihla perut pulak kan.

Dan pastikan vitamin C tu ada teknologi ‘ Sustained Released‘. Bila ada, vitamin C akan diserap hampir semua. Tak la membazir kan macam kebanyakan jenama dipasaran.

 

Keempat : Elak Matahari

cara atasi jeragat cepat

Dalam masa kita sembuhkan jeragat, jangan pula kita dekat dengan punca jeragat. Matahari yang terik akan tumbuhkan bintik hitam jeragat semula.

Jadi elakkan berpanas. Guna sunblock. Paling baik amalkan makan vitamin atau krim pelindung matahari. Ia akan menghalang kulit terbakar bila berpanas.

 

Cadangan Produk Hilangkan Jeragat Cepat

Selama saya membantu lebih dari 700 wanita yang menghadapi masalah jeragat, ada 2 cadangan yang saya berikan.

Pilihan No. 1 : Vivix – Cellular Anti Aging Tonic ( Highly Recommended)

Untuk puan yang dah hampir putus asa dengan produk yang tak berkesan, puan mesti cuba Vivix.

Vivix mengandungi 10 kali ganda lebih antioksidan berbanding Resveratrol. Kesannya adalah paling hebat untuk kecantikan kulit kulit.

Fungsi Vivix untuk jeragat :

  1. Mengatasi punca utama jeragat spt. hormon, kolagen dan termasuk keturunan.
  2. Memudar dan menghilangkan jeragat dengan cepat dan selamat.
  3. Mencerahkan jeragat.
  4. Memberi tona kulit yang sekata.
  5. Melindungi kulit dari bintik jeragat dan masalah kulit lain.
  6. Menegang dan melicinkan kulit.

Picture13

Jadi, kalau puan betul- betul serius nak hilangkan jeragat dengan cepat, sila dapatkan Vivix. Saya akan tunjukkan wajah- wajah yang mengamalkan Vivix secara konsisten.

Wajah mereka mulus, gebu, tegang, cerah dan bebas jeragat !

Pilihan No. 2 : Mini Pack Jeragat

Jualan Mini Pack Jeragat dah mencecah 1,600 pek. Pengguna sangat berpuas hati walau kesannya tak sehebat Vivix.

Set ini dilengkapi dengan GLA Complex dan SR Vita C Plus. Kedua- dua produk ini juga ialah untuk mengatasi punca- punca utama jeragat.

 

tips atasi jeragat cepat

cara cepat pudarkan jeragat

Fungsi Mini Pack Jeragat ialah…

  1. Menstabilkan hormon agar kulit kembali sihat.
  2. Meneutralkan kesan sinar UV.
  3. Meningkatkan penghasilan kolagen secara semulajadi.
  4. Memudarkan bintik hitam.
  5. Menegang dan mencerahkan kulit.
  6. Menhalang jeragat baru dari tumbuh.

Pertanyaan/ Order

Kalau puan berminat untuk tahu lebih lanjut, saya sangat cadangkan puan hubungi saya.

Puan boleh Whatsapp saya ke 0193949873.

InsyaAllah saya cuba bantu dengan teknik yang dah terbukti berkesan.

-Wallahualam-

P/s : Puan boleh tinggalkan komen untuk pertanyaan 🙂 Saya akan jawab sebaik mungkin.

 

BACA : KRIM JERAGAT LUAR BIASA – CARA LEBIH PANTAS HILANGKAN JERAGAT. CUBA LAH !

Related Post

Comments 16

  1. Noraini ismail
    August 3, 2015

    Boleh puan bantu saya menghilangkan jeragat.

  2. Yati
    August 7, 2015

    Sy pn yati mempunyai mslh jeragat bgmna nk menghilangkn nya

    1. August 7, 2015

      Assalam Puan Yati,

      Puan boleh whatsapp atau call Ziela ke 0193949873 untuk konsultasi terus. InsyaAllah ziela akan bagi yang terbaik. Wallahualam.

  3. lieza
    November 15, 2015

    sy mempunyai kesan jeragat di kaki..mcm mne cara menghilangkannya ?

    1. November 16, 2015

      Puan Lieza,

      Set Jeragat ni berfungsi dari dalam. Jadi kesannya adalah ke seluruh tubuh. Puan Lieza boleh whatsapp saya ke 0193949873 untuk konsultansi dan pembelian. Terima kasih.

  4. nur zaliah amita
    December 3, 2015

    Saya nur zaliah amira saya berumur 14 tahun saya menghadapi masalah jerawat dan jeragat ketika umur saya darjah empat jadi masalah ini berlaku sampai sekarang.jadi apa yg perlu saya buat padahal dah banyak prodak saya cuba tetapi tidak menjadi.jadi apa yang saya perlu buat sekarang?harap puan dapatdapat membantu saya.

    1. December 3, 2015

      Assalamualaikum Adik Zaliah,

      Di usia muda macam adik, ada 2 sebab utaman jerawat. Pertamanya hormon. Adik tengah membesar dan kebiasaannya hormon tidak stabil Kedua, faktor keturunan juga boleh mainkan peranan. Mungkin dia usia yang sama, ada saudara atau ibu yang ada masalah yang sama ketiha itu.

      Jadi Adik boleh cuba GLA Complex untuk atasi hormon yang tak stabil . Didalam nya pon ada vitamin c untuk atasi luka jerawat. Boleh whatsapp saya di 0193949873.

  5. Azlah bt ahmad
    December 11, 2015

    Saya pun ade masalah jeragat…mcm2 dah cube produk kecantikn tpi x berkesan

  6. mad
    December 17, 2015

    Assalam.. boleh puan beritahu vit c dan vit e ape yang berkesan untuk masalah parut jerawat dan jeragat?

    1. December 17, 2015

      Waalaikumussalam,

      Kombinasi 2 produk ni sangat bagus. Dan untuk makluman tuan/ puan, saya memberi rundingan dan membekalkan produk vitamin dari jenama Shaklee yang natural dan berkualiti tinggi. Produk yang bagus mesti juga disertakan dengan teknik pengambilan yang tepat. Kalau berminat anda boleh whatsapp ke 0193949873. TQ !

  7. shidah
    January 6, 2016

    boleh saya tahu vitamin E yang mana berkesan ..skrg saya amal kan makan vitamin c Redoxon

    1. January 7, 2016

      Assalamualaikum Puan Shidah,

      Terima kasih sebab bertanya. Fungsi mana- mana vitamin E agak sama. Cuma perbezaan besar ialah antara ia jenis sintetik atau natural. Vitamin E Complex ialah natural dan tidak membebankan buah pinggang dan sangat selamat untuk kecantikan. Wallahualam.

  8. January 20, 2017

    Terima kasih atas beberapa tips yang disampaikan. Masalah jeragat serba sedikit boleh mengurangkan keyakinan diri seseorang. sebaiknya ia segera dirawat dan dicegah daripada berlaku semula. 🙂

  9. Fida
    August 24, 2017

    Salam..mmg blurr dgn jragat n muka yg makin kusam

    1. August 24, 2017

      Waalaikumussalam Puan,

      Saya boleh bimbing puan untuk hilangkan jeragat. Puan whatsapp saya ke 0193949873. Terima kasih.

Leave a Reply

Shares
%d bloggers like this: