krim malam terbaik

Krim Malam Overnight Renewal Whitening Cream – Semakin Hari Semakin Muda. Cuba lah!

Jika anda penggemar skin care, anda pasti menggunakan set asas skin care iaitu pencuci, krim siang dan krim malam. Dalam artikal ini saya akan berkongsi tentang kehebatan krim malam semulajadi iaitu Overnight Renewal Whitening Cream dari Shaklee Corporation. Jenama yang merupakan ‘Industrial Leader’ dalam produk nutrisi semulajadi di dunia.

pencuci-muka-untuk-kulit-kering

Pencuci Muka Untuk Kulit Kering – Elak Jeragat Dan Kulit Kusam

Saya ada keturunan jeragat. Mak dan nenek ada jeragat di usia yang muda lagi. Jadi saya sangat takut kalau pencuci tu menjadikan kulit saya terlalu kering. Dan saya dah berhenti menggunakan pencuci muka sejak saya berkahwin. Sehinggalah 3 tahun lalu saya berjumpa dengan pencuci muka untuk kulit kering.

jeragat di pipi

Cara Atasi Jeragat Di Muka Yang Besar Dan Tebal

Jeragat di muka yang tebal dan hitam akan jejaskan keyakinan kita bila berhadapan dengan orang. Kita akan perasan orang selalu akan tenung muka kita.Dan sebab itu ramai wanita yang ada jeragat mengalami stress. Stress rendah diri dan stress tak berjaya hilangkan jeragat di muka.

vitamin e untuk jeragat

Vitamin E Complex Hilangkan Jeragat Tebal Tanpa Rawatan Laser

Vitamin wajib untuk anda yang ingin menghilangkan jeragat tebal. Vitamin E Complex yang terbaik di pasaran dengan 8 jenis vitamin E lengkap berserta selenium. Kesan terbaik pada wajah yang ingin kembali cerah dan bebas jeragat. Amalkan secara konsistan untuk kesan yang optimum.

vitamin c cerahkan kulit

Nak Cerahkan Kulit ? Jangan Cuba Vitamin C Ni !

Jangan terpedaya dengan produk cerahkan kulit yang banyak dipasaran. Pastikan anda periksa kualiti jenama dan keselamatan supaya muka anda tidak rosak. Banyak bahan kimia yang merbahaya digunakan dalam produk mencerahkan wajah. Hati- hati.

vitamin c terbaik

Vitamin C Yang Terbaik Ialah Sustained Released Vita-C 500mg

Bagaimana anda memilih vitamin C yang terbaik untuk wajah anda ? Ziela kongsikan 4 cara memilih vitamin yang bukan saja 100% berkesan, selamat dan juga memberi lebih nilai pada wang yang anda laburkan. Jika anda faham ke empat- empat cara ini anda pasti bijak memilih vitamin c yang terbaik.

set jerawat shaklee

Cara Atasi Jerawat Dengan Cepat Bagi Wanita Yang Hampir Putus Asa

Jangan berputus asa dengan masalah jerawat anda. Dalam artikal ini, saya kongsikan 3 cara atasi jerawat yang 100% terbukti berkesan menghilangkan punca- punca jerawat. Cara ini telah diuji berulang kali dan kesannya sangat menakjubkan. Baik pada yang remaja ataupun yang dewasa kesannya tetap hebat.

bisnes di rumah

5 Cara Pilih Bisnes Dari Rumah Yang Menguntungkan

Saya sudah menjalankan bisnes dari rumah sejak 6 tahun yang lepas. Kerja dari rumah tak semudah yang ramai orang sangka. Ramai yang bergaya tapi pendapatan setakat cukup- cukup makan saja. Ada yang mengadu tak untung dan tak rugi. Jadi pastikan anda memilih jenis bisnes dari rumah yang betul supaya anda tak habiskan masa yang lama untuk buat bisnes yang kurang tepat.

kerja dari rumah shaklee

Kerja Di Rumah Sebagai Pengedar Shaklee Berpendapatan 4 – 5 Angka Sebulan

Bisnes dari rumah semakin popular bila ekonomi makin gawat dan ramai wanita yang diberhentikan kerja. Tapi di Malaysia sangat susah kita nak cari bisnes di rumah yang kukuh dan boleh membesar lebih dari gaji seorang Manager. Jadi, saya kongsi pengalaman saya berkeja dari rumah sebagai Pengedar Shaklee yang telah, sedang dan akan bagi pendapatan yang kukuh dan tanpa had.

pengedar shaklee ampang

Produk Shaklee Mengecewakan | Puan Mungkin Tak Akan Percaya !

Katanya produk Shaklee tak berkesan. Rugi beli mahal- mahal katanya. Kata research sampai RM 1 billion. Tak mungkin produk Shaklee mengecewakan macamni. Lalu Ziela tanya satu soalan dan semua punca jadi begitu terbongkar. Baca kisah ini untuk pengajaran kita bersama.

bisnes shaklee

Dulu Saya Perli Bini Masa Mula Nak Buat Bisnes Ni

Saya pernah perli isteri saya masa mula- mula dia nak buat bisnes Shaklee dulu. Sebabnya saya dah tak percaya dengan bisnes MLM. Saya sendiri dah lalui banyak pengalaman. Tetapi rupa- rupanya dalam Shaklee ada sesuatu yang tak ada pada MLM lain. Sila baca artikal ini untuk ketahuinya..

atasi jerawat cepat

5 Benda Anda Perlu Tahu Untuk Hilangkan Jerawat Dengan Cepat

Ramai yang buntu kenapa jerawat tak hilang. Sudah penat tukar pencuci muka. Semua pil atau jamu pun dah cuba. Jadi dengan 4 benda penting ni anda akan faham kenapa percubaan anda sebelum ni gagal. Dan kenali apakah produk yang paling sesuai untuka tasi semua punca jerawat. Saya akan kongsika teknik pengambilan yang berkesan untuk anda yang berminat.

Bisnes Dari Rumah Yang Menguntungkan

Siapa yang tak nak pilih bisnes yang sangat menguntungkan kan ? Dan sepanjang saya berniaga itulah yang saya cari. Dan pada tahun 2013 saya jumpa satu bisnes yang saya cari selama ini. Bisnes ni boleh bantu siapa saja untuk kaya. Nak tahu ? Baca artikal ni sehingga habis.